سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و تحولات زیادی شده است، از این رو سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان از آن بازدید می کنند. شهر دبی دارای سازه های منحصر به فردی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای خالی است که در هیچ کجای دنیا نمی توان آنها را یافت. قبل از سفر به دبی، اصول مهمی وجود دارد که باید بدانید که در ادامه به تفصیل آمده است.


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوای این شهر است. شهر دبی در زیر خط استوا قرار دارد و در این شهر در طول سال به ندرت باران می بارد. از این رو این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای ساکنان مناطق سردسیر و کوهستانی مزاحمت ایجاد کند، زیرا وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا آنقدر گرم است که میانگین دما به 48 درجه سانتیگراد می رسد و تحمل این دما بسیار سخت است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (از نوامبر تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این مدت بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد متغیر است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از تورهای هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.



مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد زمان پرواز است. برای رسیدن به دبی پرواز مستقیم از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



ما بهترین هتل های دبی را معرفی می کنیم

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از رفتن به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. در شهر دبی استانداردترین هتل های دنیا وجود دارد و معروف ترین و مجلل ترین هتل ها در زیر معرفی شده اند.


هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران ها است که غذاهای مختلف از کشورهای مختلف را سرو می کند. علاوه بر این، هتل جمیرا دسترسی آسان به مراکز خرید، مراکز شهر و غیره را فراهم می کند. سرویس رایگان موجود برای رفتن.

مکان: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق می باشد.مرکز خرید وافی دبی در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز حدود 15 دقیقه است. در این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP برای مسافران فراهم شده است.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای طیف وسیعی از رستوران ها است که غذاهای بین المللی و غذاهای مختلف از سراسر جهان مانند هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را ارائه می دهند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا منظره بسیار زیبایی از خلیج فارس دارد. در این هتل 202 اتاق در 27 طبقه وجود دارد و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

آدریشی: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. از این هتل نیز می توانید در عرض 15 دقیقه به دبی مال و برج خلیفه بروید و یا در عرض 30 دقیقه به ساحل دبی بروید. این هتل امکانات زیادی برای مسافران دارد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یک هتل پنج ستاره در دبی با 292 اتاق است. این هتل منظره بسیار زیبایی از دریا و خلیج ارائه می دهد، بنابراین دیدن آب در شهر کویری دبی از این منظره تضاد جالب و منحصر به فردی را برای مسافران ایجاد می کند. این هتل دارای اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان می باشد.

آدرس: خیابان جمیرا، امارات متحده عربی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی شده است نکات مهم قبل از سفر به دبی روشن شود تا مسافران گرامی سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در طول اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت معتبر و شناخته شده سعادت رنت برای این منظور مناسب است. اجاره ماشین در دبی می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند