سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

ردیابی بلادرنگ، بهروزرسانیهای 15 ثانیهای و نمایش اطلاعات موقعیت مکانی (پشتیبانی از برنامه Android/iOS، رایانه شخصی). اما خرید ردیاب خودرو با کیفیت باعث بیشتر شدن عمر مفید دستگاه، و همچنین خدمات پس از فروش و تیم پشتیبانی ردیاب خریداری شده باعث بالا رفتن اعتماد و راحتی صاحب خودرو از ردیاب خریداری شده خواهد شد. از زمانی که خودرو به عنوان یکی از وسایل ضروری زندگی در میان افراد جامعه اهمیت پیدا کرد، دغدغه به سرقت رفتن آن نیز برای صاحب خودرو به وجود آمد. این هزینه هرچند ممکن است کمی سنگین باشد ولی برای حفظ اموال و دارایی های ارزشمندتر مان کاملا عقلانی و ضروری است. جی پی اس خودرو در نوع تخصصی و پیشرفته در حقیقت جز گرانقیمت ترین قطعات جانبی خودرو می باشد و ما در زیر می خواهیم چند نمونه از نکات لازم و ضروری برای خرید آنها را در اختیار شما قرار دهیم. این مدل ردیاب مغناطیسی فقط برای استفاده در خودرو نمی باشد و می توان در مصرف شخصی و به عنوان ردیاب شخصی نیست از آن استفاده نمود ولی عملکرد خوب خود را بیش تر در خودرو ها نشان خواهد داد. در کل می توان گفت سیستم های جی پی اس کاربردهای فراوانی دارند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/magnetic-tracker/

ماشینهای حمل بار بیشتر در معرض سرقت قرار دارند و این امر هم برای راننده و هم برای صاحبان کسب و کارهای حمل بار مشکلآفرین است. آن هم با گرانی این روزها که خودرو یک سرمایه ارزشمند محسوب میشود. با رشد تکنولوژی، دستگاه های متنوعی جهت حفاظت از وسایل نقلیه وارد بازار شده اند. از جمله مهمترین کاربردهایی که ردیاب خودرو دارد به مواردی مانند ردیابی مجرمین متواری، سیستم مدیریت ناوگان و ردیابی کانتینرها، حفاظت کردن از خودروهای شخصی و ردیابی خودروهای امانتی میتوان اشاره کرد. اما خیلی مهم این سیستم میتوان دستگاه تهویه را از خارج خودرو تنظیم کرد و. بسیار بهتر عمل خواهد کرد. پیش از هر صحبتی بهتر است بدانیم ضرورت نصب ردیاب بر خودرو چیست؟ در برخی از ردیاب ها برای استفاده از نرم افزار ردیابی باید هزینه اشتراک ماهانه پرداخت کنید. باید توجه داشته باشید که ماهواره های جی پی اس دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملا متفاوت دارند. در نهایت هدف ما کمک به افرادی است که قصد خرید دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو را دارند تا انتخاب منطقی و مقرون به صرفه ای داشته باشند.

 

چرا خرید ردیاب ماهوارهای خودرو الزامی است؟ این سیستم امنیتی، ردیاب خودرو نام دارد که امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است. اما در این میان ردیابها به دلیل قابلیتهای بسیار خود، پرطرفدارترین ابزار ایمنی خودرو نام گرفتهاند. نخست شما باید موقعیت ثبت شده را در نرم افزار تعیین کنید، این موقعیت ثبت شده در فضاهای باز یعنی بدون وجود هیچ گونه ساختمان و درخت و… نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود. با استفاده از ردیاب ها برای حیوان خانگی تان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر جای دنیا به ردیابی و دریافت اطلاعات مکان یابی بپردازید.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

با توجه به نوع و کارکرد دستگاه ردیاب، امکانات و قابلیت هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین خودرو، نمایش مسیر حرکت لحظه به لحظه ی وسیله ی نقلیه را خواهید داشت. ردیاب ماشین یا جی پی اس خودرو یکی از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای محافظت از خودرو در برابر سرقت است. در یکی از مقالات پیشین توضیح دادیم چگونه می توان احتمال سرقت خودرو یا هر وسیله ی نقلیه ای را تقریبا به صفر رسانید. در ادامه در مورد اهمیت استفاده از ردیاب صحبت کرده و نمونهای از جدیدترین ردیابهای خودرویی را معرفی میکنیم. ردیاب خودرو در واقع دستگاه کوچکی است که به منظور ردیابی کردن خودرو در سراسر ایران استفاده میشود و در هر نقطه از خودرو قبل نصب است. این دستگاه که دارای آنتن های داخلی می باشد یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار ایران می باشد که از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد. شرکت ایران رهیاب با گارانتی 12 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش، کیفیت کالای خود را به مشتریان تضمین میکند. برای اطلاع دقیق از موقعیت مکانی اشیا یا افراد مانند سالمندان، کودکان، بازاریابها، کیف و یا حتی حیوانات خانگی کاربرد دارد. اما خوشبختانه ابزارهای ضدسرقتی که پا به عرصه وجود گذاشتند، امکان جلوگیری از سرقت یا حتی متوقف کردن سارق حین سرقت را میدهند.

https://radyabeman.com/