سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


مراحل اخذ ویزای اقامت و کار ترکیه، شرایط و هزینه های مهاجرت کاری به ترکیه و کار در این کشور را در این مقاله بخوانید و برای بررسی مهاجرت از صفر تا صد شغل در ترکیه با ما همراه باشید.

راهنمای کامل اخذ ویزای کار ترکیه و مهاجرت کاری به ترکیه

ویزای کار ترکیه نقش مهمی در تسهیل ایجاد فعالیت های قانونی در این کشور دارد. دانستن مفاهیم مهم در اخذ این ویزا امکان کار و اشتغال در ترکیه نیز بسیار افزایش یافته است. اگرچه نرخ بیکاری در این کشور حدود 10 درصد است، بازار کار فرصت های بسیاری را در زمینه های خاص به کارگران خارجی ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد فرآیند ویزای کار ترکیه با بخش مربوطه وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه تماس حاصل فرمایید. در اینجا می توانید برای دستورالعمل ها و فرآیندهای مرتبط به وب سایت رسمی و قابل اعتماد مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که سیستم مالیاتی ترکیه با بسیاری از کشورهای مشابه خود قابل مقایسه نیست و شرایط مناسبی برای کارآمدی و جذابیت بیشتر کارگران خارجی فراهم شده است. این نکته را به عنوان یکی از مزایای کاریابی در ترکیه در نظر بگیرید.

در این مقاله شرکت مهاجرتی شاهان به بررسی شرایط، هزینه ها و سایر موارد مربوط به اخذ جاب آفر ترکیه می پردازیم. موسسه پیشگامان اپلی با بیش از ده سال سابقه مهاجرت موفق شما را در رسیدن به اهداف مهاجرتی به ترکیه با سریع ترین روش و کمترین هزینه یاری می کند.


برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری، راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت و ... کافی است فرم ارزیابی را پر کنید تا کارشناسان مجرب پیشگام اپل با شما تماس بگیرند. اگر شما هم قصد مهاجرت به ترکیه را دارید آماده ایم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم

ترکیه از نظر فرهنگی شباهت های زیادی با ایران دارد و در سال های اخیر تعداد زیادی از ایرانیان به دنبال کار و زندگی در این کشور بوده اند. مهاجرت به ترکیه برای فرصت های شغلی یکی از جذاب ترین گزینه ها برای ایرانیان است که می تواند به عنوان پل ارتباطی با سایر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گیرد. یکی از سوالات متداول ایرانیان خارج از کشور این است که چگونه در ترکیه کار پیدا کنیم؟

اگر شما هم به دنبال مهاجرت کاری به ترکیه هستید از شرایط و لیست مشاغل مورد نیاز این کشور اطلاعات کافی کسب کنید. مشاغل مختلفی وجود دارد که مهاجران می توانند در ترکیه انجام دهند. با در نظر گرفتن فراز و نشیب های اقتصادی گذشته، ترکیه همچنان یکی از قدرتمندترین کشورهای اقتصادی جهان است و این بدان معناست که حتی اگر نمی خواهید به کشورهای اروپایی مهاجرت کنید، ترکیه مکان بسیار خوبی برای کار است. ، مطالعه کنید، سرمایه گذاری کنید و زندگی بدهید.

یکی از دلایل علاقه افراد به یافتن فرصت های شغلی و آگاهی از نحوه کار در ترکیه این است که افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند می توانند به صورت رایگان از تمامی بیمارستان ها استفاده کنند. بنابراین در ابتدا و قبل از فرآیند اخذ ویزای ترکیه، اطلاع از وضعیت اشتغال در این کشور و مشاغل موجود حائز اهمیت است. افراد می توانند از میان مشاغل مختلف در ترکیه، از جمله کارگران خانگی، رستوران ها، بیمارستان ها، هتل ها و سایر امکانات خدماتی، یکی را انتخاب کنند.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار.

تمامی افرادی که می خواهند با حقوق بالا در ترکیه کار کنند نیاز به ویزای کار و مجوز کار دارند. البته برای شهروندان جمهوری ترک قبرس شمالی استثنا وجود دارد و آنها می توانند بدون مجوز کار در ترکیه کار کنند. به طور کلی سایر اتباع سایر کشورها پس از یافتن شغل مناسب در آن کشور باید ویزای کار ترکیه را دریافت کنند. پس از اخذ ویزای کار و ورود به ترکیه، مهاجر باید برای مجوز کار ترکیه اقدام کند.

توضیحات کلی

_

اجازه کار و مهاجرت کاری در ترکیه

مجوز کار توسط وزارت کار و تامین اجتماعی ترکیه صادر می شود و پس از صدور آن، متقاضی امکان مهاجرت به ترکیه را دارد. این مجوز معمولا به مدت یک سال به طول می انجامد و پس از انقضای این مدت، متقاضی می تواند آن را به مدت دو سال تمدید کند. ضمناً پس از انقضای مدت 2 ساله مجوز برای 3 سال دیگر قابل تمدید است. افرادی که مجوز کار خود را به مدت 8 سال تمدید کرده اند نیازی به تمدید آن ندارند و می توانند به صورت نامحدود در این کشور کار کنند.

قانون کار در ترکیه به گونه ای تدوین شده است که از کارگران و بخش های آسیب پذیر حمایت می کند. دنیای مشاغل مختلف به افراد زیادی اجازه کار در این کشور را می دهد، اما بهترین تصمیم برای مهاجرت کاری به ترکیه این است که قبل از هر اقدامی با یک وکیل مهاجرت به ترکیه تماس بگیرید تا از رد درخواست خود جلوگیری کنید. شرایط کار در ترکیه در سال های اخیر برای ایرانیان بهبود یافته است. اما با افزایش تعداد مهاجران، صدور مجوز کار در ترکیه دشوار است و از سوی دیگر، یافتن کار در ترکیه می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین هنوز مشاغل زیادی در این کشور برای مهاجران وجود دارد.

برای مثال افراد می توانند با کار در بیمارستان های ترکیه به ترکیه مهاجرت کنند. جالب است بدانید یکی از دغدغه های اصلی اکثر مهاجران به دست آوردن ملیت کشور مقصد از طریق مهاجرت کاری است. در واقع آنها اغلب می خواهند پس از کار در یک کشور اقامت و شهروندی کشور مقصد را دریافت کنند. در ترکیه نیز وضعیت به همین منوال است و مهاجران از طریق کار به دنبال راهی برای اقامت در این کشور هستند.