سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

برخی از مشخصات بارز این اسپیکر جی بی ال را به همراه نقاط ضعف و قوت این محصول مورد بررسی قرار میدهیم. اروم تل توزیع کننده موبایل است که قیمت گوشی موبایل، فلش مموری، رم گوشی، پاوربانک، تبلت، شارژر همراه و باتری موبایل در فروشگاه اینترنتی اروم تل بسیار مناسب است. فروشگاه اینترنتی تیمچه بهترین انواع پاوربانک (شارژر همراه) را با ضمانت اصالت و تضمین ده روزه بازگشت کالا فراهم کرده تا مطمئنترین انتخاب را داشته باشید. از نقاط ضعف گفته شده برای شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM میشود به زمان نسبتا زیاد برای شارژ پاوربانک (6 تا 8 ساعت) و خش افتادن روی بدنه اشاره کرد؛ البته با تهیه کاور مناسب میتوان از خش افتادن بدنه جلوگیری کرد و به زیبایی آن اضافه کرد. البته در مدلهای جدید ساختهشده، میتوانید رادیو نیز گوش دهید و یا حتی به کمک آن خودتان آهنگ بخوانید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات کالا را مطالعه کنید. جدیدترین نوع و استاندارد در بین کابل های USB ، این کابل که دو طرفه ساخته شده است می تواند با سرعت بیشتر و قدرت بیشتر داده ها و اطلاعات را بین دستگاه ها جابجا کند.

نیز استفاده شوند. این دسته از اسپیکرها درواقع یک نوع پاوربانک نیز محسوب می شوند. اتصال : اتصال اسپیکر ها از طریق بلوتوث می باشد اما ممکن است اسپیکری راه اتصالی دیگری را نیز داشته باشد که این اسپیکرها پیشرفته تر می باشند و استفاده از آن ها به صورتی ساده تر و راحت تر صورت می پذیرد . اسپیکری سنتی همانطور که می دانیم از اختراع صوت الکترونیکی وجود داشته است. این پاوربانکها از استاندارد Qi استفاده میکنند که تقریباً توسط همه دستگاههای الکترونیکی قابل شارژ بیسیم پذیرفته شده است. این پاوربانک دارای حالت شارژ با قدرت کمتر برای شارژ ایمن دستگاههای هدست بلوتوث و مچبندهای هوشمند است و تکنولوژی مجهزی برای افزایش ایمنی هنگام شارژ دارد همچون محافظت از بالا رفتن دمای باتری، حفاظت از ولتاژ ورودی و خروجی، حفاظت در برابر اتصال نادرست و همینطور جلوگیری از شارژ شدن بیش از حد دستگاهها. این پاوربانک دارای دو پورت USB 2.0 است که میتوانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. همچنین، این محصول دارای یک بند مچی است که میتوانید آن را دور مچ خود بیندازید و یا آن را از جایی آویزان کنید.

خرید این پاوربانک باکیفیت و دارای قیمت مناسب را به دلیل نظرات و امتیازات مثبت خریداران به شما پیشنهاد میکنیم. حال در این بخش قصد داریم به صورت کاملاً دستهبندی و تفکیکشده، انواع لوازم جانبی را به شما معرفی کنیم. دکه های نکست NEXT پریویو PREV بر روی بدنه دستگاه در زمان هایی که در حال گوش دادن آهنگ هستید کارایی داشته و میتوانید اقدام به تغییر آهنگ به موزیک قبلی یا بعدی بکنید. حال سؤال اینجاست که چه وسایلی لوازم جانبی دارند؟ به همین خاطر هدفون جزوی از لوازم جانبی ضروری انواع کنسول بازی به حساب میآید. فروشگاههای موبایل و لوازم جانبی بسیاری وجود دارد که این محصولات را به فروش میرسانند اما با حضور سایتها و پلتفرمهای آنلاین خرید و فروشی اینترنتی نیز میتوانید موبایل و لوازم جانبی را به صورت آنلاین خریداری کنید. پاوربانک Redmi PB100LZM 10000mAh از محصولات محبوب شیائومی، با طراحی زیبا، ظرفیت بالا و سرعت شارژ بالای دستگاههای الکترونیکی از بهترین پاوربانکهای موجود در بازار است. برند سونی همواره محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکند، این پاور بانک با بدنهای مقاوم، 20000 میلی آمپر را در اختیار شما قرار میدهد که در نتیجه میتوانید گوشی خود را تا 4 بار شارژ کنید، این پاور بانک شامل 2 عدد درگاه خروجی میباشد و به طور همزمان میتوانید دو دستگاه را شارژ کنید.

بدنهی جنس این محصول از ABS است که در نهایت بدنهای ضد خش و ضد حرارت را به شما خواهد داد. بدنهی این دستگاه با طراحی بسیار زیبا از جنس آلومینیوم ساخته شده است که دارای ابعاد 8.5 × 70 × 130 میلیمتر و وزن 143 گرم است. این پاوربانک مجهز به دو خروجی 1 و 2.4 آمپری است و دارای یک نشانگر دیجیتالی است که میزان شارژ باقی مانده را به شما نمایش میدهد. پاور بانک موفی یک پاوربانک 20 هزار قدرتمند است که اگر از دستگاه شخصیتان بسیار استفاده میکنید، این پاور بانک میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. 2- پاور بانک خورشیدی: همانطور که از نام آن پیداست، این پاوربانکها میتوانند از نور خورشید برای شارژ استفاده کنند. این روزها همگان پس از خرید گوشی همراه یا تبلت بدون شک به دنبال پاوربانکی با کیفیت میگردند تا بتوانند بدون همراه داشتن شارژر دستگاه خود را شارژ کنند. اسپیکرهای بلوتوثی از این فناوری برای ایجاد ارتباط با گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها، کامپیوتر، تبلت، ساعت هوشمند و دیگر دستگاه ها استفاده می کنند و از طریق بلوتوث داده های صوتی این وسایل را دریافت و پخش می کنند.

 

پخش عمده کابل گروه خادمی