سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


شیرهای آبیاری الکتریکی برای کنترل جریان آب و سایر سیالات ضروری هستند. این محصول در سایزها و برندهای مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از شیرهای برقی با کیفیت و شناخته شده شیر برقی هانتر است که توسط شرکت آمریکایی هانتر تولید شده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

این شیرهای برقی از برق برای روشن و خاموش شدن خودکار و بدون نیاز به دخالت دست استفاده می کنند، البته می توان آنها را به صورت دستی نیز باز و بسته کرد. شیر برقی یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که دو طرفه رایج ترین آنهاست.

استفاده از شیر برقی هانتر

یکی از نمونه های پرطرفدار شیر برقی هانتر نوع سه اینچی آن می باشد که کاربردهای متنوعی از جمله اتصال لوله بزرگ به لوله های ثانویه دارد. داشتن تایمر و کنترلر برای کنترل خودکار قطع و وصل این شیر برقی از دیگر موارد استفاده می باشد. این شیر دارای دو کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

وجود یک دریچه کوچک مشابه شیر پاپت در بالای شیر برقی هانتر امکان تنظیم یا باز و بسته شدن آن را فراهم می کرد. هنگام خرید شیر برقی هانتر، مهم است که اندازه دقیق آن را با توجه به کاربرد آن و همچنین لوله هایی که قرار است این شیر به آنها وصل شود، انتخاب کنید. آبپاش برقی هانتر در سیستم های آبیاری بسیار کاربردی بوده و در اندازه های مختلف تولید می شود.
https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/
مشخصات فنی فنتانیل شیر برقی شکارچی

این شیر برقی با توجه به نوع چند اینچ پارامترهای فنی خود را دارد که در اینجا در مورد مشخصات فنی نمونه 3 اینچی صحبت می کنیم که البته ذکر نشده که برخی از این مشخصات مربوط به گونه هانتر است. شیرهای برقی

دبی خوب بین 570 تا 1135 لیتر در دقیقه است.

وجود فشار کاری مناسب و بهینه.

قابلیت جابجایی آب با حداکثر دمای 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 ولت و جریان 370 میلی لیتر می باشد.

جنس بدنه آن پلیمری سخت و بادوام است.

یک پیچ را از هوای رقیق بیرون بکشید.

استفاده از شیرآلات هانتر در پروژه های آبیاری و انتقال آب و سیالات مختلف مورد توجه قرار گرفته است. سیستم های آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و آبیاری هوشمند به صورت بهینه با شیرهای هانتر انجام می شود.

نقش شیر برقی هانتر در توسعه سیستم های آبیاری مدرن

برای دستیابی به محصولی با کیفیت بالا، باید شرایط آبیاری هدفمند در کشاورزی فراهم شود این نیاز در سال های اخیر شاهد توسعه روش های نوین آبیاری بوده است یکی از این دغدغه ها نحوه مدیریت آب در کشاورزی است دریچه های آبیاری یکی از مهمترین بخش های ارائه چنین کنترلی هستند شیر برقی هانتر یکی از محصولات پیشرو در بازار در این زمینه است که قادر به ایجاد یک جریان کنترلی سفارشی و کاملاً مطمئن است. شیر برقی هانتر یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار امروزی است بنابراین باید تا حد امکان با این محصول آشنا شوید

برند هانتر محصول کدام کشور است؟

دانستن ویژگی های فنی و ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر ابتدا ما را به شرکت هانتر می رساند. هانتر یک شرکت بین المللی با ریشه آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری برای مقاصد کشاورزی فعالیت می کند. عمده محصولات هانتر در زمینه سیستم های مدیریت آبیاری می باشد. کنترل های خارجی نمونه های معمولی از این محصولات هستند. گروه بزرگ شیرآلات آبیاری هانتر در بین محصولات برند کشاورزی تولید شده توسط برند هانتر با رعایت کامل نیازهای تامین آب در مناطق کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد. هانتر شیر برقی کشاورزی را در دو مدل PGV و ICV می سازد. مدل هایی که قصد داریم تا حد امکان به طور کامل بدانیم به شرح زیر است. اما قبل از آن شناخت اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر حائز اهمیت است.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

به طور کلی شیرآلات برق کشاورزی در دسته شیرآلات اتوماسیون قرار می گیرند. این شیرها، مانند تمام شیرهای آشنا که می شناسیم، برای توقف و قطع جریان سیالاتی مانند آب و هوا طراحی شده اند. با این حال، جریان کنترلی مشابه قطع و وصل سیال توسط یک سیم پیچ متصل به منبع تغذیه تامین می شود. وجود جریان الکتریکی در هر شیر برقی باعث می شود که سیم پیچ کار کند و در نتیجه موقعیت بدنه شیر برقی تغییر کند. در اینجا بسته به طراحی شیر، می بینیم که جریان مایع قطع یا وصل می شود. این ایده یکی از بهترین پروژه ها برای پیاده سازی انواع سیستم های اتوماسیون می باشد. البته می توان از آنها در مناطق کشاورزی به منظور آب بندی و جریان آب نیز استفاده کرد. تفاوت این است که شیر برقی کشاورزی با ویژگی های لازم برای استفاده در بخش کشاورزی طراحی شده است. مانند شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. هانتر بر تولید شیرهای برقی تسلط دارد. شما می توانید محصولات این برند را در اندازه های مختلف با سطوح ولتاژ متفاوت داشته باشید.

شرح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

دو نوع شیر برقی کنترلی وجود دارد. مدل هایی که می توانند سطح جریان سیال را کنترل کنند و مدل هایی که فقط از مایع روشن و خاموش استفاده می کنند. تمامی مدل های تولید شده توسط شیر برقی هانتر از نوع On-Off هستند. در طراحی این شیر آبیاری اتوماتیک از یک بوبین ساده در بالای شیر با بدنه فلزی استفاده شده است. بسته به طراحی آن، سیم پیچ به سطوح ولتاژ خاصی حساس است. این سطح ولتاژ برای مدل های مختلف شیر برقی هانتر متفاوت است. با توجه به افزایش سطح ولتاژ و حساسیت سیم پیچ، تمام جریان سیال از طریق شیر برقی هانتر قطع یا کاملا باز می شود.

ویژگی های اصلی در طراحی شیر برقی هانتر

هانتر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع شیر آب برقی می باشد. این برند به دلیل تخصیص امکانات کنترلی مختلف به مدل‌های مختلف شیر برقی آب که تولید می‌کند، مشهور است، مانند: ? قابلیت کارکرد با راندمان بالای شیر برقی هانتر در مواجهه با سطح کم جریان آب ? توانایی نصب کنترل جریان سیستم با نصب رگولاتور بر روی شیر برقی هانتر، شیر برقی هانتر یک پیچ مخصوص روی بدنه شیر وجود دارد که امکان کنترل دستی دبی جریان را در زمانی که شیر کاملا باز است را فراهم می کند.