سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


بدون شک آبپاش سری هانتر را باید یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری دانست که کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف آب و خودکارسازی فرآیند آبیاری کرده است.

این آبپاش ها برای تمامی نیازها و اندازه ها طراحی و ساخته شده اند. قابلیت های همه کاره این آبپاش ها وظایف آبیاری را آسان تر می کند. در این مقاله به معرفی Hunter Sprinkler و بررسی قابلیت های مختلف آن می پردازیم. ما را دنبال کنید. https://www.ghatar.com/215012/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

درباره آبپاش هانتر بیشتر بدانید

آبپاش شکارچی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین تجهیزات آبیاری اتوماتیک است که برای آبیاری زمین های مختلف مانند باغ ها، گلخانه ها، چمن ها و فضای سبز استفاده می شود. سیستم این مدل آبپاش دارای طراحی اتوماتیک می باشد که امکان انجام عملیات آبیاری به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان را با زمانبندی از پیش تعیین شده فراهم می کند.

این سری از آبپاش ها دارای قابلیت های ویژه و پرکاربردی از جمله قابلیت افزایش یا کاهش میزان آب پاشیده شده، قابلیت تعیین الگوی توزیع آب، دقت، سرعت، محدوده توزیع فوق العاده، قابلیت مخفی شدن در زیر زمین، مقاومت می باشد. شرایطی که در بدترین حالت ممکن است از عمر طولانی برخوردار باشد.

سیستم اسپرینکلر هانتر از یک منبع آب از طریق اتصالات یا لوله های مختلف تغذیه می شود. همچنین می توان آن را برای آبیاری منظم با تایمر و حالت آبیاری خودکار تنظیم کرد. آبپاش هانتر یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری خودکار باغچه ها و چمن ها می باشد که هوشمندی کار آن ها را محبوب کرده است. ضمنا استقبال بسیار خوب مصرف کنندگان به دلیل قیمت مقرون به صرفه سمپاش هانتر می باشد.

با انواع مختلف اسپرینکلر هانتر آشنا شوید

اگرچه آبپاش هانتر از نظر شکل و طراحی و عملکرد مشابه هم هستند، اما جالب است که در سال های اخیر با توجه به انتظارات متفاوت از این دستگاه ها، نسخه های مختلفی طراحی و تولید شده است. در زیر تعدادی از این نسخه ها را لیست می کنیم.

اسپرینکلرهای مخفی (روتورهای شکارچی)

آبپاش های مخفی هانتر برای آبیاری مناظر بزرگ و کوچکی که نیاز به شعاع های مختلف اسپری دارند مناسب است. لازم به ذکر است که لوله های این مدل هانتر در زیر زمین نصب می شوند. نحوه کار این آبپاش نیز بسیار جالب است. آبپاشی که در زیر زمین مدفون است، وقتی فشار آب به سر پنهان خود می رسد، به طور خودکار بالا می رود و محیط را غرق می کند. با این نوع آبپاش می توان شعاع محیط تحت آبیاری را تنظیم کرد. در نظر داشته باشید که نصب این آبپاش زیرزمینی به حفظ زیبایی محیط و محافظت از آن در برابر آسیب های فیزیکی کمک شایانی می کند.

اسپرینکلر روتاتور MP

اسپرینکلر روتور MP باید به عنوان نسخه جدید در نظر گرفته شود و آبپاش قدیمی باید جایگزین شود. این مدل با هدف آبیاری فضای سبز ایجاد شد، اما به مرور زمان برای آبیاری زمین های دیگر نیز مناسب شد. این آبپاش از یک سیستم انتقال جریان چند مسیره ویژه استفاده می کند که می توان انتظار داشت نسبت به آبپاش های معمولی با چنین ویژگی، در مصرف آب بیشتر صرفه جویی کند. ویژگی اصلی این مدل از آبپاش هانتر این است که جریان آب را به طور مداوم و سریع پخش می کند. این الگوی آبیاری به تدریج خاک را مرطوب می کند و آب را به طور یکنواخت پخش می کند.

اسپری PS Ultra

آبپاش مخفی Ps Ultra Hunter دارای شعاع اسپری کوچکی است که برای استفاده در فضاهای کوچک انتخابی عالی است. این آبپاش به نام آبپاش میدان سبز نیز شناخته می شود و دارای پایه های نازکی است. سیستم آبیاری این آبپاش خطی بوده و قادر است آب را در یک سطح و با جریان باریک پخش کند.

همچنین لازم به ذکر است که بدنه نازک این دستگاه نصب آن را بر روی زمین آسان می کند. این موضوع می تواند عمر دستگاه و کارایی آن را نسبت به مدل های دیگر افزایش دهد. با توجه به راندمان بالای این مدل آبپاش هانتر، مدل های مختلفی تولید و عرضه شده است. همچنین لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بهترین نمونه های موجود هستند و نه همه انواع اسپرینکلر هانتر.

اخرین حرف

آبپاش شکارچی یک راه حل اساسی و ارزان برای کسانی است که امکان آبیاری دستی فضای سبز یا چمن خود را ندارند و می خواهند فرآیند آبیاری خودکار و زمان بندی شده باشد. این دستگاه انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

فروشگاه پمپ ایران عرضه کننده انواع تجهیزات و ابزارآلات مربوط به آبیاری به ویژه آبپاش هانتر می باشد. با سابقه طولانی خود در این زمینه می تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین مدل آبپاش برای رفع نیاز شما کمک کند. قیمت اسپرینکلر شکارچی در فروشگاه پمپ ایران به دلیل گستردگی و استقبال بسیار خوب مشتریان همواره راضی هستند.