سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


ست های اتاق خواب نوجوان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های بسیار متنوع خریداری کرد. ست های اتاق خواب نوجوان معمولا تک بوده و با توجه به سلیقه نوجوانان در طرح های مختلف دخترانه و پسرانه ساخته می شوند. تانیل چوب با توجه به روحیه هیجان انگیز نوجوانان و جوانان سعی دارد نمونه های عالی از مبلمان اتاق خواب را به نمایش بگذارد. تمامی اجزای سری تخت از مواد مرغوب ساخته شده و به صورت اختصاصی تولید می شود. همچنین قیمت آن کاملا مقرون به صرفه و رقابتی است.

یک اتاق خواب برای یک نوجوان بخرید

معمولا ست اتاق خواب از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که بنا به سلیقه مشتری می توان آن را کم و زیاد کرد. حتی می توانید اجزای بستر را جداگانه خریداری کنید. قسمت اصلی اتاق خواب تخت است. تخت یک نفره به طور کلی برای خواب نوجوانان استفاده می شود.

امکان تخت برای یک نفر

تخت های یک نفره معمولا در سایز 90*200 ساخته می شوند. البته تخت های نوجوان 9 تا 14 سال بسته به سلیقه مشتری در عرض های مختلف مثلا 80*180 نیز موجود است. به تازگی تخت یک و نیم یک نفره نیز تولید می شود. این تخت ها در ابعاد 120*200 در بازار موجود می باشد.

تخت خواب یک نفره

اگر اتاق نوجوان شما کوچک است با یک ترفند ساده می توانید کشو و کمد لباس را از اتاق خواب جدا کرده و یک کمد دراور را جایگزین آن کنید. امکان افزودن صندوقچه به تمام اتاق خواب ها و همچنین اتاق خواب های نوجوان وجود دارد و می توانید آنها را سفارش دهید. https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/

ورزش خواب نوجوانان را نشان می دهد

به انواع ست خواب های مناسب دختر و پسر ست خواب ورزشی می گویند. نمونه های زیادی از سرویس خواب های ورزشی در وب سایت تانیل چوب وجود دارد. رنگ لباس های ورزشی نباید با دخترها خیلی روشن باشد و با پسرها تیره نباشد. رنگ هایی مانند بنفش، زرد، قهوه ای و ... رنگ های انتخابی برای بازی های طراحی تخت جوانان هستند.

ملحفه عالی

سرویس خواب کلاسیک بیشتر برای دختران نوجوانی که رنگ های سفید را دوست دارند مناسب است. البته سرویس خواب کلاسیک در رنگ های دیگری نیز ساخته شده است. اما رنگ سفید محبوب تر است. معمولا از طرح های گلدار و ظریف با رنگ های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای استفاده می کنند تا طرح کلاسیک را تاثیرگذارتر کنند. پارچه های مخملی و ساتن به زیبایی و شکوه ظاهر سرویس خواب می افزایند. استفاده از این سرویس خواب به خصوص برای دختر خانم ها احساس آرامش را در اتاق دو چندان می کند.

تم های مختلف برای کار اتاق خواب نوجوان

جوانان علاقه مند به تقلید از کارتون ها یا موضوعات خاص هستند. به عنوان مثال، یک پسر نوجوان قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین یک تم دریایی را برای تخت خود انتخاب می کند. دختران نوجوان نیز نشان می دهند که به بازی ها یا انیمیشن های دخترانه مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه مند هستند و می خواهند فضای اتاق خواب خود را با تخیل خود ترکیب کنند. انواع تم ها را می توان در سرویس های اتاق جوانان برنامه ریزی و ایجاد کرد. پس از انتخاب تم مورد نظر خود می توانید در سفارت خود ثبت نام کنید.

قیمت سرویس اتاق خواب نوجوان

قیمت خدمات خوابگاهی برای نوجوانان بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است و نمی توان آن را قیمت ثابتی در نظر گرفت. در واقع تفاوت قیمتی بین تخت دخترانه و پسرانه وجود ندارد. بلکه قیمت شامل عواملی مانند طرح، نوع چوب، پوشش و ... است. حدود 50 مدل و مدل سرویس خواب نوجوان تانیل وود وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت ست اتاق خواب نوجوان با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

چگونه سرویس خواب نوجوان بخریم؟

برای خرید ست اتاق خواب نوجوانان، ابتدا باید علاقه و بدی های نوجوان خود را بشناسید و بر اساس آن ست اتاق خواب مناسب را خریداری کنید. همچنین می توانید از کارشناسان فروش و مشاوران درخت راهنمایی و مشاوره بخواهید تا بهترین سرویس خواب نوجوان را به شما معرفی کنند.