سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

متن آهنگ میثم ابراهیمی دلگیرم از هرکی که تو دنیامه

آرامشى داره صدات؛ که دردموُ کم مى کنه

چیزی بگو؛ حرفای تو، بدجوری خوبم مى کنه

تو طرفِ من باش؛ من عشقموُ ثابت مى کنم

صد بار برگردم عقب؛ باز انتخابت مى کنم

اگه مى خوای برو؛ ولى وقتى من اینجا نیستم

من خونه باشم؛ شک نکن، بازم جلوت وا میایستم

قبول کن که عاشقت؛ اونم این جوری که منم

واسه نگه داشتنت؛ به هر چیزی چنگ مى زنم

بارونى که مى باره؛ از چشمامه

دلگیرم؛ از هر کى که توو دنیامه

همیشه وقتى این جوری داغونم؛ تو رو به راهم مى کنی، مى دونم

بارونى که مى باره؛ از چشمامه

 

دلگیرم؛ از هر کى که توو دنیامه

همیشه وقتى این جوری داغونم؛ تو رو به راهم مى کنی، مى دونم

یه جوری… با یه حالتی؛ داری نگاهم مى کنى

که بد تر از اینم بشم؛ تو رو به راهم مى کنى

تو خوب مى شناسى منو؛ قلبِ من خیلى سرکشه

چى کار مى کنی؛ که با یه جمله آروم بشه

یه جمله آروم بشه… یه جمله آروم بشه… یه جمله آروم بشه

بارونى که مى باره؛ از چشمامه

دلگیرم؛ از هر کى که توو دنیامه

همیشه وقتى این جوری داغونم؛ تو رو به راهم مى کنی، مى دونم

بارونى که مى باره؛ از چشمامه

دلگیرم؛ از هر کى که توو دنیامه

همیشه وقتى این جوری داغونم؛ تو رو به راهم مى کنی، مى دونم

https://musicdel.ir/single-tracks/65907/