سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

قطعات خودرو برای تعویض قطعات آسیب دیده مورد نیاز است. همچنین زمانی که قطعات خودرو به عمر مفید خود رسید، مالک خودرو مجبور به خرید قطعات جایگزین جدید است. با تعویض به موقع قطعات یدکی خودرو، به سلامت و ایمنی خودرو و سرنشینان آن کمک می کنید. در ادامه به بررسی چند خودرو و لوازم یدکی خودرو می پردازیم.

 

H30 کراس

دانگ فنگ H30 یک مدل کراس اوور است که مدتی است توسط Dongfeng Fengshen عرضه شده است. پس از یک رانندگی کوتاه با دانگ فنگ H30 کراس متوجه می شویم که این خودرو از درایو خوبی برخوردار است.

نیازی به گفتن نیست که پلاستیک مشکی مات کاربردی در سپر از رنگ قوی تر است و شاسی آن 42 میلی متر بلندتر از نسخه معمولی است. مزیت این است که سپر معمولی چیزی را لمس نمی کند. به طور جدی، هزینه های پیشگیری و تعمیر آسیب بسیار زیاد است. همچنین یک صفحه محافظ فولادی در زیر موتور وجود دارد. برای سپر پلاستیکی مشکی بسیار خوب است، زیرا آسیب رساندن به قسمت پایین ساپورت سخت است. قطعات خودرو L90 مربوط به سپر به راحتی در ایران موجود است.

 

قیمت چراغ جلو اچ سی کراس

علاوه بر این، جزئیات بیرونی خودروی L90 زیباتر شده است. نگاه دقیق نشان می دهد که فضای بین ستون B (فاصله بین درب جلو و درب عقب) اطراف شیشه عقب حتی فضای بین بالای چرخ پلاستیکی مشکی رنگ و صفحه گلگیر فولادی از لاستیک ساخته شده است.

من نمی توانم بررسی کنم که آیا اثر فشرده سازی آشکار است یا خیر، اما حداقل استفاده از جزئیات را نشان می دهد. عایق صوتی درب موتور و محفظه موتور بسیار ضخیم است. حداقل فاصله H30 Cross از زمین 172 میلی متر است که فلوتاسیون را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اما این یک SUV نیست و ما از آن برای رانندگی خارج از جاده استفاده نخواهیم کرد. بنابراین، تجربه رانندگی در شهر همچنان مهم است. HC Cross همچنان به یک موتور 1.6 لیتری 16 ولت مجهز است. این یک موتور پرسرعت با حداکثر توان خروجی 78 کیلووات/5750 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور است. رسیدن به 142 نیوتن متر / 4000 دور در دقیقه.

 

لوازم یدکی کراس بادی H30

قطعات خودرو H30 مربوط به بدنه این خودرو شامل موارد زیر است:

چراغ خطر چپ و راست

ستون های چپ و راست چراغ خطر روسیه

چراغ های جلو چپ و راست

پروژکتور سپر جلو دانگ فنگ H30

آینه صلیب دانگ فنگ H30

جلو پنجره H30 کراس

چراغ مه شکن عقب H30

سپر عرضی عقب H30

سپر جلو دانگ فنگ

 

سایر قطعات خودرو H30 Cross

از دیگر قطعات خودرو H30 Cross می توان به ایربگ H30 Cross، کاسه نمدی، نشانگر آینه چپ و راست دانگ فنگ H30 Cross، دیسک چرخ جلو و عقب دانگ فنگ H30، آبسردکن دانگ فنگ H30 کراس، مبدل کاتالیزوری H30 کراس و ... اشاره کرد.

 

ماشین جیلی

اولین سدان Emgrand EC7 D-class در سال 2009 از خط مونتاژ خارج شد، اما فروش واقعی این مدل تنها در تابستان 2011 آغاز شد. لطفاً توجه داشته باشید که Emgrand یک برند جیلی است که به طور خاص برای ورود به بازار اروپا طراحی شده است.

جیلی امگرند EC7 2015 با طول 4630 میلی متر، عرض 1780 میلی متر و ارتفاع 1470 میلی متر یکی از بزرگ ترین ها در کلاس خود بود که فضای داخلی و فضای بار زیادی را برای این سدان فراهم می کرد.

 

طراحی ماشین و قطعات

طراحی داخلی بر اساس رنگ های متضاد مشکی و بژ است. خیلی کاربردی نیست، اما به اندازه کافی ظریف، همانطور که شایسته یک ماشین کلاس تجاری است. داشبوردش عالیه از نظر خارجی، قسمت جلویی هنوز با خودروهای ارزان قیمت کره ای مقایسه می شود، قسمت جلوی جیلی امگرند ES7 اکنون بسیار زیباتر به نظر می رسد.

اگر به دقت نگاه کنید، می توانید مقداری الهام از مرسدس کلاس S را نیز ببینید، به خصوص در سقف گلگیرهای عقب و خط چراغ های عقب. با این حال، اشتباه است که این سدان را سرقت ادبی بدانیم. ماشین کاملا اورجینال و قابل تشخیص است. قطعات خودرو جیلی مانند گلگیر و سپر با کیفیت بالا را می توان به راحتی در ایران خریداری کرد. حضور برند ناشناخته امگرند با یک سدان فول کلاس D برای تولید انبوه نیز ثابت می کند که صنعت خودروسازی چین چیزی اختراع نکرده بلکه مسیر خودروسازان کره ای و بالعکس ژاپنی را دنبال کرده است.

با این حال، قسمت اول نام حذف شده است زیرا Emgrand رسما یک برند مستقل جدید است که از خودروهای اقتصادی با مارک جیلی منشعب می شود. در واقع داستان خلق یک محصول جدید شبیه به رابطه لکسوس-تویوتا یا نیسان-اینفینیتی است. از نظر ظاهری، Emgrand EC7 قطعا در مقایسه با همتایان خود در گروه جیلی، پایدارتر و گرانتر به نظر می رسد. کارشناسان چینی اندازه آن را کاهش نداده اند تا آن را به وسیع ترین در کلاس خود تبدیل کنند. جلوی خودرو اصل است، اگرچه شبیه خودروهای مدرن آسیایی برندهای معروف است. نام تجاری جدید Emgrand به شکل یک سپر هرالدیک بالای یک مشبک بزرگ رادیاتور کرومی مصنوعی است. به طور کلی، ظاهر خودرو بیشتر محافظه کارانه است تا اسپرت.

https://eco.shafaqna.com/FA/301636/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%db%8c%d8%af%da%a9%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%aa%db%8c%da%a9%d9%88%d9%85%d8%a7/

قطعات ماشین ژله ای

قطعات یدکی خودرو جیلی برای این بدنه خودرو عبارتند از:

آینه بغل جیلی GC6

آینه بغل بزرگ جیلی X7 M

آینه بغل جیلی امگرند 7 (EC7).

چراغ های جلو جیلی EC7 RV

جیلی GC6 فارولا

جیلی امگرند 7 (EC7) دور

جیلی امگرند X7 فارا

چراغ خطر عقب کمپر جیلی EC7

چراغ خطر عقب جیلی GC6

چراغ خطر عقب جیلی M Grand

خطر نور پس زمینه Geely Emgrand 7

سپر گاری جیلی

چرخ عقب ماشین جیلی

 

سایر قطعات خودرو جیلی

از دیگر قطعات یدکی خودرو جیلی می توان به ایربگ خودرو جیلی، کابل شیفت جیلی، زنجیر تایم جیلی، پمپ هیدرولیک جیلی GC6، دنده برنجی گیربکس جیلی Mgrand 7، موتور سانروف جیلی Emgrand 7، موتور فرعی رم جیلی GC6 و ... اشاره کرد.

 

قطعات بدنه خودرو L90

قطعات L90 مربوط به بدنه خودرو عبارتند از: قطعات خودرو تیکوما

چراغ جلو سمت راست و چپ 90

ریموت کنترل و سوئیچ L90

چراغ خطر L90 چپ و راست

آینه دید عقب چپ و راست خودروی L90

سپر عقب L90

سپر جلو L90

سایر قطعات یدکی خودرو L90

از دیگر قطعات خودرو می توان به کولر خودرو L90، دیسک و صفحه اصلی L90، ترموستات ویژه L90، واشر کارتل اورجینال برای L90، کمک جلوی اصلی برای L90 و ... اشاره کرد.