سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


اقداماتی که باید بعد از لابیاپلاستی انجام شود می تواند تاثیر زیادی در نتایج این عمل داشته باشد. لابیاپلاستی برای تغییر ظاهر لبه داخلی یا خارجی لب و بهبود آنها انجام می شود و نوعی جراحی زیبایی برای خانم ها می باشد. لابیاپلاستی برای خانم هایی مناسب است که می خواهند طول یا اندازه لبه داخلی یا خارجی لب ها را کاهش داده و آنها را گردتر کنند. لابیاپلاستی همچنین برای افرادی که لبه داخلی لب از لبه بیرونی بیرون زده است مناسب است. در این مقاله قصد داریم شرایط و تمهیدات مورد نیاز قبل از لابیاپلاستی و مراقبت های لازم بعد از آن را بررسی کنیم تا اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید.

لابیاپلاستی چه مشکلاتی را حل می کند؟

درد هنگام رابطه جنسی

پوشیدن شلوار تنگ ناراحت است

درد و ناراحتی در حین فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری

لابیای نامتقارن

خونریزی از لابیاها در اثر فشار

عدم تحریک کلیتورال به دلیل پوشاندن پوست اضافی کلیتوریس

مراحل مهم قبل از لابیاپلاستی

با رعایت روش های درمانی قبل از زایمان توسط بهترین جراحان لیپوساکشن در تهران می توانید جراحی لیپوساکشن را با موفقیت انجام دهید و بهترین نتیجه را بگیرید. بیماران باید سابقه پزشکی خود را به متخصص اطلاع دهند. اگر بیمار تبخال یا تبخال تناسلی دارد، باید به پزشک اطلاع دهد، زیرا زگیل یا تبخال تناسلی باید قبل از لابیاپلاستی برداشته شود.

مراقبت از پوست لب

افرادی که پوست حساسی دارند تا یک ماه قبل از لابیاپلاستی از لوازم آرایشی، لوسیون و کرم در ناحیه تناسلی استفاده نکنند، زیرا ممکن است پوست آنها به این مواد حساسیت داشته باشد و این باعث ایجاد مشکل می شود.

بدون بارداری

برای زنان باردار، جراحی لابیاپلاستی خطراتی را برای مادر و جنین به همراه دارد زیرا خون رسانی به ناحیه لگن در دوران بارداری افزایش می یابد، بنابراین فرد باید برای بارداری آزمایش شود.

آزمایشات لازم را انجام دهید

قبل از لابیاپلاستی، آزمایش شمارش کامل سلول‌های خون (CBC) برای سلامت عمومی، تجزیه و تحلیل گلبول‌های قرمز، تجزیه و تحلیل گلبول‌های سفید و پلاکت‌ها، تجزیه و تحلیل بیماری‌هایی که بر سلول‌های خونی تأثیر می‌گذارند مانند کم‌خونی، اختلالات انعقاد خون و بهبودی استفاده می‌شود. ، این تمام شد. افرادی که به دنبال لابیاپلاستی هستند باید هموگلوبین آنها بیش از 10 باشد و آزمایش انعقاد خون باید نرمال باشد. آزمایش خون باید 7 تا 10 روز قبل از لابیاپلاستی انجام شود.

آزمایش دیابت برای زنان زیر 40 سال که دیابت خود را گزارش می کنند دیگر لازم نیست. تست های انجام شده قبل از لابیاپلاستی برای هر فرد متفاوت است. برای کسانی که به طور مکرر عفونت دارند، ابتدا باید تست پاپ اسمیر را انجام دهند تا علت عفونت او مشخص شود و سپس اقدام به لابیاپلاستی کنند.

بهداشت

سه روز قبل از عمل لابیاپلاستی باید از رابطه جنسی خودداری کنید. یک هفته قبل از لابیاپلاستی باید از رفتن به استخر و نشستن در حمام خودداری کرد و به بهداشت دستگاه تناسلی توجه زیادی داشت. قبل از لابیاپلاستی، اگر یبوست دارید، باید داروهای تجویز شده توسط پزشک را برای درمان یبوست مصرف کنید.

مصرف دارو و غذا.

یک هفته قبل از لابیاپلاستی، نباید تنباکو و الکل مصرف کنید و از داروهای ضد انعقاد و ضد التهاب مانند پراسوگرل، آسپرین، کلوپیدوگرل، پراسوگرل، پرزنتین، هپارین، زارلت، پراداکسا و سایر داروهای ضد انعقاد استفاده کنید. از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی نباید استفاده کرد و باید قطع شود. برای قطع مصرف دارو باید با پزشک مشورت کنید.

لابیاپلاستی بعد از جراحی

اقدامات انجام شده پس از لابیاپلاستی می تواند تاثیر زیادی بر نتایج این عمل داشته باشد مراقبت های مناسب پس از لابیاپلاستی می تواند از عوارض غیرطبیعی بعد از جراحی جلوگیری کرده و به رفع عوارض طبیعی در اسرع وقت کمک کند. مهمترین مراحل مراقبتی بعد از جراحی لابیا عبارتند از:

48 ساعت در خانه استراحت کنید

استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک

مصرف داروهای ضد التهابی برای کاهش تورم

تمیز و مرتب نگه داشتن منطقه کریسمس

پس از لابیاپلاستی تا 24 ساعت با آب یخ کمپرس کنید

تا 48 ساعت بعد از آزمایشگاه از دوش گرفتن خودداری کنید

بعد از لابیاپلاستی از وان برای استحمام استفاده نکنید

تا 4 هفته بعد از لابیاپلاستی رابطه جنسی نداشته باشید

استفاده از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت.

تا دو هفته بعد از لابیاپلاستی شلوار تنگ نپوشید

اجتناب از ضربه زدن به ناحیه واژن پس از لابیاپلاستی

تا چهار هفته بعد از لابیاپلاستی ورزش و کارهای سنگین انجام ندهید

اقدامات قبل و بعد از لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی یکی از مهم ترین و رایج ترین انواع جراحی زیبایی زنان یا جراحی زیبایی واژن است. خوشبختانه عمل لابیوپلاستی هم از نظر زیبایی و هم در درمان واژن زنان و دختران جوان تاثیر بسیار مثبتی دارد. در حال حاضر لابیوپلاستی رشد و گسترش چشمگیری داشته است که باعث شده تا از روش های مختلفی در این عمل استفاده شود. یکی از روش های انجام لابیوپلاستی استفاده از لیزر در فرآیند جراحی است.

در چند دهه اخیر لیزرها توانسته اند خود را در زمینه های مختلف درمانی و زیبایی تثبیت کنند و نتایج شگفت انگیزی را به مردم ارائه دهند. لیزر لیپوساکشن یکی از روش های زیبایی برای خانم هاست که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا زشتی واژن و تیرگی آن را از بین می برد و به خانم ها احساس جوانی و شادابی می دهد، اخیرا استفاده از لیزر در عمل های مختلف کاربرد فراوانی دارد. ، در رابطه با جراحی پلاستیک لب مستثنی نیست.

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جراحی جدید است که به جای برش قدیمی با چاقو جراحی از لیزر به عنوان روشی موثر استفاده می شود و در برخی از روش ها از هر دو روش به صورت همزمان استفاده می شود.لابیاپلاستی با لیزر کاملاً به صورت سرپایی و مواردی انجام می شود. جراحی لابیاپلاستی را می توان با بی حسی موضعی با لیزر انجام داد، در صورتی که لابیاهای اطراف واژن در مناطقی که تغییرات کمتری در واژن دارند، خیلی بزرگ نشده باشند.

استفاده از لیزر نسبت به روش جراحی هزینه کمتری دارد و نسبت به روش جراحی برای متقاضی و همراهش دردسر کمتری دارد. بد نیست بدانید که لابیاپلاستی حدود یک ساعت زمان می برد و چون این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و خانم ها احساس راحتی نمی کنند. بعد از لابیاپلاستی با لیزر ممکن است احساس سوزش و درد داشته باشید که کاملا طبیعی است و درد در روزهای بعد از جراحی زیبایی کاهش می یابد.

لابیاپلاستی با لیزر بدون خون است زیرا این لیزر ناحیه تناسلی را برش می دهد، همچنین رگ های خونی را مسدود می کند و خونریزی شدید در این ناحیه را متوقف می کند.

 

مهمترین کارهایی که باید بعد از لابیاپلاستی با لیزر انجام دهید موارد زیر است:

آرامش مطلق برای دو یا سه روز

کاهش فعالیت بدنی در دو تا سه روز اول

تا دو روز پس از جراحی می‌توانید مقداری کمپرس سرد روی قسمت عمل شده قرار دهید تا روند بهبود تورم و کبودی تسریع شود.

تمرینات ورزشی سنگین و خاص برای ورزشکاران به مدت یک ماه و نیم ممنوع است

حمام کردن در دو روز اول پس از جراحی ممنوع است، اما پس از این مدت می توانید ایستاده دوش بگیرید. اما استفاده از حمام همچنان ممنوع است.

برای جلوگیری از یبوست از غذاهای مایع حاوی فیبر استفاده کنید.

برای کاهش درد خفیفی که تجربه می کنید می توانید از انواع مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا