سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


یاد بگیرید که معلم ریاضی باشید. نیازهای آموزشی را بررسی کنید و دریابید که برای پیشرفت شغلی خود در آموزش دیجیتال به چه چیزهایی نیاز دارید. این مقاله مفید به شما نشان می دهد که چگونه معلم ریاضی شوید. در واقع توصیه می شود قبل از هر کاری سوالات تمرینی استخدامی معلم ریاضی آموزش و پرورش.oga را تهیه و مطالعه کنید تا برای مصاحبه شغلی آتی آماده شوید.

آیا باید معلم ریاضی باشم؟

معلمان ریاضی به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان در زمینه های مختلف ریاضی مانند جبر، هندسه و حساب دیفرانسیل و انتگرال آموزش می دهند. معلمان دروس را برنامه ریزی می کنند، آموزش ارائه می دهند، پیشرفت دانش آموزان را ارزیابی می کنند و عملکرد دانش آموزان را ارزیابی می کنند. بسیاری از معلمان راهنمایی و دبیرستان علاوه بر معلمان کلاس درس، مسئولیت دانش آموزان مدارس عادی را نیز بر عهده دارند.

آموزش به نوجوانان می تواند خسته کننده و استرس زا باشد. با این حال، مزایا می تواند بسیار زیاد باشد، زیرا معلمان اغلب مزایای تلاش های خود را به عنوان دانش آموزان از نظر تحصیلی و اجتماعی بهبود می بخشند. علاوه بر این، بسیاری از معلمان ریاضی در طول سال تحصیلی 10 ماهه به طور تمام وقت کار می کنند.

چگونه معلم ریاضی شویم

رایج ترین راه برای تبدیل شدن به یک معلم ریاضی، کسب مدرک لیسانس در ریاضیات از طریق برنامه آماده سازی معلم مورد تایید دولت است. دانش آموزان معمولاً قبل از ثبت نام در برنامه آمادگی معلم در سال اول، دو سال آموزش عمومی و دوره های ریاضی سطح پایین را می گذرانند. سپس در دوره های ریاضی پیشرفته و آموزش معلم شرکت می کنند. به خاطر داشته باشید که معلمان ریاضی مدارس خصوصی ممکن است نیازی به گواهینامه نداشته باشند، بنابراین با مدارسی که به آنها علاقه دارید بررسی کنید تا مطمئن شوید که شرایط خاص آنها را برآورده می کنید. در اینجا مراحل خاص برای تبدیل شدن به یک معلم ریاضی در یک مدرسه دولتی K-12 آمده است:

مدرک لیسانس در ریاضیات یا تحصیلات جزئی در ریاضیات شامل یک برنامه آماده سازی منشی مورد تایید دولت است.

زمانی که می خواهید گواهینامه بگیرید، دوره کارآموزی تدریس ریاضی را بگذرانید.

در آزمونی که ایالت شما برای معلمان نیاز دارد شرکت کنید.

برای گواهی تحصیلی خود اقدام کنید.

شروع به درخواست برای جای خالی معلم ریاضی کنید.

افرادی که مایل به معلم شدن هستند و قبلاً مدرک لیسانس خود را در ریاضیات گرفته‌اند، اما برنامه آماده‌سازی معلم را تکمیل نکرده‌اند، ممکن است واجد شرایط دریافت گواهینامه از طریق یک مسیر جایگزین برای مجوز معلم باشند، که ممکن است شامل برنامه‌های کارشناسی ارشد نیز باشد. معلمان بالقوه ای که می خواهند ریاضیات پیشرفته مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال یا ریاضیات سطح بالاتر را تدریس کنند، معمولاً به حداقل مدرک کارشناسی ارشد (گاهی اوقات دکترا) نیاز دارند. دوره ها، برای حفظ دانش کاری بالا از نظریه ریاضی.

 

حقوق و فرصت های شغلی برای معلمان ریاضی در آمریکا

حتی در مناطق مدرسه‌ای که معلمان مجبورند بیش از یک کلاس تدریس کنند، معلمان ریاضی تقاضای زیادی دارند - طبق گزارش وزارت آموزش ایالات متحده، در سال تحصیلی 2017-2016، 45 ایالت در سراسر کشور کمبود معلم ریاضی را حداقل یک جای خالی گزارش کردند. . دانش. . . در سراسر کشور، معلمان مدارس ابتدایی میانگین حقوق سالانه 57980 دلار دریافت می کنند. 1 معلمان مدارس راهنمایی متوسط ??حقوق سالانه 58600 دلار دریافت می کنند. ? تا سال 2028.1،2،3 شغل معلم ریاضی برای معلمان عمومی و تخصصی در مدارس دولتی و خصوصی در دسترس است. معلمان ریاضی راهنمایی و دبیرستان اغلب می توانند حقوق سالانه خود را با کسب تجربه و/یا آموزش بیشتر افزایش دهند. میانگین حقوق معلمان ریاضی 73230 دلار در سال است.

الزامات شغلی

مدرک لیسانس برای کار به عنوان معلم ریاضی تایید شده مورد نیاز است و برخی از ایالت ها معلمان را ملزم می کنند پس از صدور مجوز مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کنند. علاقه مندان به تدریس ریاضیات نیاز به مدرک ریاضی یا تحصیلات با تمرکز بر ریاضیات دارند.

همه ایالت ها به مدیران مدارس دولتی نیاز دارند که مجوز داشته باشند، اگرچه الزامات از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. به طور کلی، معلمان ریاضی معمولاً باید در امتحانات پایه و محتوا شرکت کنند. هنگام آماده شدن برای کار به عنوان معلم، هیچ تجربه اضافی فراتر از تجربه میدانی که به عنوان یک دانشجوی کارشناسی به دست می آید، مورد نیاز نیست، اگرچه برخی از مهارت های اساسی مانند توانایی ارائه آموزش، صبر، تفکر انتقادی، توسعه مهارت های شنیداری و گفتاری، و دانش تربیتی هستند. ضروری. نرم افزار صفحه گسترده می تواند مفید باشد

کوراک 1: لیسانس استکنایت

معلمان ریاضیات در ایالات متحده باید حداقل یک برنامه لیسانس را با یک جزء آموزشی تکمیل کنند. دانش‌آموزان ممکن است به دنبال تحصیل در رشته ریاضیات با تمرکز در دوره‌های دبیری یا مدرک کارشناسی در ریاضیات با تمرکز در ریاضیات باشند. این دوره موضوعاتی مانند جبر، حساب دیفرانسیل و انتگرال و آمار پایه را پوشش می دهد.

برخی از ایالت ها همچنین برنامه های جایگزینی را ارائه می دهند که به داوطلبانی که قبلاً مدرک ریاضی دارند اجازه می دهد آموزش معلمان مورد نیاز را تکمیل کنند. این برنامه ها متفاوت است، اما به طور کلی داوطلبان را ملزم به تکمیل آموزش های مورد نیاز برای مجوز دولتی می کند. این نامزدها اغلب می توانند با مجوز موقت به مدت 1-2 سال تحت راهنمایی یک مربی واجد شرایط تدریس کنند.

وقتی شغلی به عنوان معلم ریاضی در نظر می گیرید، برنامه ای را انتخاب کنید که شامل دوره های آموزشی باشد. بسیاری از ایالت ها از معلمان ریاضی می خواهند که جایگزین دانشجویان تحصیلات تکمیلی شوند. به عنوان یک قاعده، دوره های کارشناسی در برنامه های تحصیلی گنجانده شده و یک ترم کامل طول می کشد. دانش آموزان معلم از برنامه ریزی تجربیات عملی، جلسات یادگیری و ارزیابی تحت راهنمایی یک معلم دارای مجوز بهره مند خواهند شد. مربیان ناظر بازخورد و ارزیابی رسمی را به دانش آموزان معلم ارائه می دهند و به آنها کمک می کنند در کلاس درس احساس راحتی کنند.

معلمان مشتاق نیز باید برای امتحانات معلمان دولتی آماده شوند. ایالت ها در مورد آزمون های مورد نیاز برای دریافت مجوز الزامات مختلفی دارند. دانش‌آموزان باید زمان بگذارند تا یاد بگیرند که کدام آزمون‌ها مورد نیاز استان هستند و برای آن‌ها آماده شوند. برخی از برنامه های دانشگاهی شامل دوره های آمادگی برای کمک به دانش آموزان در گذراندن این امتحانات است.

مرحله 2: دریافت مجوز

فارغ التحصیلان باید پس از گذراندن دوره لیسانس و آموزش دانشجو معلمان، مجوز دولتی برای تدریس در مدارس دولتی دریافت کنند. الزامات مجوز در ایالت ها متفاوت است، اما معمولاً شامل آزمون های قبولی، از جمله آزمون های خواندن و نوشتن پایه، علاوه بر آزمون های ریاضی است. معلمان معمولاً با توجه به سطحی که برای تدریس آموزش دیده اند مجوز دریافت می کنند. به عنوان مثال، معلمان ریاضی برای تدریس پایه های 7-12 ملزم به اخذ مجوز تدریس متوسطه هستند. معلمان مدارس خصوصی معمولاً نیازی به مجوز دولتی ندارند.

مرحله 3: مدرک کارشناسی ارشد و مجوز

برخی از ایالت ها از معلمان جدید می خواهند که پس از استخدام در یک دوره زمانی معین، مدرک کارشناسی ارشد را تکمیل کنند. بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش ریاضیات یا رشته های مرتبط ارائه می دهند. این برنامه ها معمولا به 1-2 سال تحصیل نیاز دارند. دوره ها می توانند از رشد انسانی تا طراحی آموزشی ریاضی را شامل شوند.

معلمان اغلب ملزم به تمدید دوره ای مجوز هستند. به عنوان یک قاعده، این شامل گذراندن دوره های تکمیلی نیز می شود. برخی از ایالت ها همچنین به معلمان اجازه می دهند در فعالیت هایی که توسط هیئت ایالتی تایید شده است شرکت کنند تا مجوز خود را حفظ کنند.

مرحله 4: پیشرفت را در نظر بگیرید

معلمان باتجربه ممکن است نقش های مدیر یا سایر نقش های اداری را در نظر بگیرند. با توجه به اداره آمار کار، این موقعیت ها اغلب افراد را ملزم به داشتن مجوز مدیر مدرسه و مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت آموزشی یا رشته های مرتبط می کند.

اخرین حرف

به طور خلاصه، موقعیت های تدریس ریاضی برای داشتن گواهی تدریس در دبیرستان و راهنمایی نیاز به مدرک لیسانس و معمولاً مدرک کارشناسی ارشد پس از استخدام دارند. معلمان علاوه بر کسب مدرک، باید تجربه تدریس دانش آموزی را تکمیل کنند، آزمون های دولتی ریاضی و دانش عمومی را بگذرانند و برای تدریس، ارزشیابی و سازماندهی کلاس های ریاضی در مدارس درخواست و حفظ مجوز دولتی کنند.

رجوع به مقاله: https://lotusmath.ir/teaching-mathematics-cat-riazi/hesaban-11/