سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها


بهترین پوشش خودرو برای محافظت: هر راننده ای می داند که محافظت از خودروی خود در برابر اثرات مخرب خراش، اشعه ماوراء بنفش و گرد و غبار چقدر مهم است. با توجه به ارزش ماشین خود، ممکن است بخواهید از آن در داخل یا خارج از گاراژ محافظت کنید. سایه ماشین تضمین می کند که رنگ ماشین شما تا زمانی که لازم است محافظت می شود. در اینجا بهترین لاستیک های موجود در بازار وجود دارد.

امکانات چادر ماشین

از ماشین خود در برابر عوامل جوی محافظت کنید. اشعه های مضر UV می توانند رنگ خودرو را شبیه به داشبورد کنند. روکش خودرو از خودروی شما در برابر نور خورشید محافظت می کند. گرد و غبار، مدفوع پرندگان در برابر برف و سایر آلودگی های هوا محافظت می کند.

در تعمیرات آینده خودرو صرفه جویی کنید. محافظت از خودروی شما عمر آن را افزایش می دهد. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود که در غیر این صورت برای تعمیر و نگهداری یا تعمیرات گران قیمت خرج می کنید.

ماشین خود را نو نگاه کنید روکش خودرو با کیفیت از پارچه تنفسی ساخته شده است که از گرد و غبار، کپک و شبنم محافظت می کند. همچنین پوششی است که از یخ زدن شیشه جلو در برف جلوگیری می کند.

انواع روکش خودرو

چادر اتاقی برای ماشین

آنها برای وسایل نقلیه پارک شده در گاراژ یا فضای بسته مشابه در نظر گرفته شده اند. آنها کمترین محافظت را ارائه می دهند زیرا از وسیله نقلیه شما در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کنند، اما ممکن است در شرایط نامساعد جوی مقاومت نکنند.

چادر ماشین جاده

این روکش ها برای خودروهایی که خارج از خانه پارک شده اند در نظر گرفته شده است. آنها از مواد قوی ساخته شده اند که می توانند باد و برف شدید را تحمل کنند. این روکش خودرو می تواند در برابر باد، آفتاب، شاخه های درختان و بقایای آنها مقاومت کند. پوشش بیرونی در برابر اشعه UV مقاوم است.

توابع اصلی چادر خودکار

پارچه قابل تنفس

داشتن چادر ماشین از پارچه تنفس پذیر بسیار مهم است تا در هنگام پارک ماشین زنگ نزند و زنگ نزند. این همچنین تضمین می کند که در رطوبت زیر خودرو گیر نمی کند.

بی خطر

برخی از روکش‌ها دارای یک پین انعطاف‌پذیر در پایین و دسته‌های بدون خش هستند تا از بسته ماندن پوشش در هنگام برخورد بادهای شدید اطمینان حاصل شود. قفل کاپوت و گیره کابل باکیفیت بالا برای کمک به ایمن کردن وسیله نقلیه خود ضروری هستند.

اویسکریانتا

آب باران می تواند ماشین شما را زنگ بزند و در نهایت به رنگ آسیب برساند. روکش ضد باران ماشین شما را در برابر آب و باران محافظت می کند. بسیاری از آنها دارای تکنولوژی درز اولتراسونیک هستند، به این معنی که پارچه توسط یک دوخت محکم به هم چسبیده است. این کار از ورود آب جلوگیری می کند.

بررسی های دیگر برای اوراق ماشین

آب و هوای محلی: اگر در منطقه ای با شرایط آب و هوایی شدید زندگی می کنید، می توانید پوششی از مواد منعطف و محکم انتخاب کنید تا از خروج گرما در تابستان و یخ زدن شیشه در زمستان جلوگیری کنید.

اندازه مناسب: بهتر است روکش مناسبی بخرید که بتواند هم خودروهای SUV و هم خودروهای سدان را به اندازه کافی پوشش دهد. پرچین بزرگ شکل متفاوتی دارد. این گزینه خوبی است زیرا با وسایل نقلیه در هر اندازه و ارتفاع کار می کند.

نکاتی برای استفاده از سقف خودرو

قبل از پارک کردن ماشین را بشویید. این باعث می شود که بدنه یک سطح را بپوشاند و سایر قسمت های رنگ شده را بپوشاند. همچنین می‌توانید برای محافظت بیشتر از واکس ماشین استفاده کنید.

یک چادر رنگ روشن انتخاب کنید. این اطمینان حاصل می کند که بیشتر اشعه های مضر UV منعکس می شوند. روکش های رنگ روشن بهترین پوشش های فضای باز هستند.

اگر زیاد سفر می کنید، ممکن است بخواهید یک کاور خودرو سبک وزنی بخرید که همراه کیف شما باشد. به این ترتیب شما مجبور نیستید یک کاور بزرگ خودرو را در چمدان خود حمل کنید.

تعیین کنید که بیشتر وسایل نقلیه خود را در کجا ذخیره خواهید کرد. اگر بیشتر در داخل خانه پارک می کنید، نیازی به خرید روکش ضد آب نیست.

مراجعه به سایت:   https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/سایپا-چادر-خودرو/چادر-تیبا1-صندوقدار/