سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

به خیابان مد، فواره دبی، سواحل دبی و آبشارهای دست ساز بروید و به صورت رایگان از آنها دیدن کنید. فواره دبی که زمانی بزرگترین آبنمای رقصنده جهان (قبل از فواره درخت نخل) بود، به آهنگ نوازندگان بینالمللی میچرخد و منظرهای دیدنی است. اگر مدرک بینالمللی غواصی دارید، میتوانید با کوسهها شنا کنید، در غیر این صورت باید آموزش کوتاهی را سپری کرد. اگر اهل غذاهای دریایی هستید، جایی در السیف بهتر از این بازار غذاهای دریایی نیست. نمیتوان گفت که کدام یک از این سفارتها بهترین هستند؛ زیرا کار همه آنها بررسی درخواست و صدور ویزاست و مهم دریافت اولین وقت در بازه زمانی کوتاهتری است. ساخت بزرگترین گلستان جهان با نام میراکل گاردن دبی که حقیقتا تکه ای از بهشت می باشد و به این توصیف نیز شهرت یافته، مسبب آن شده که در اولین فاز خود 700000 بازدید کننده را به خود جلب کند. گراویتی زون، اولین اپراتور دائمی بانجی دبی است و شما را تا ارتفاع 50 متری از جایی که سقوط آزاد خواهید داشت، میبرد. پس اگر میخواهید سفری خوش و مقرون به صرف داشته باشید، المراقبات را به عنوان یکی از خیابان های معروف دبی انتخاب کنید. برای تفریح و گذراندن اوقات خوش نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. دهکده جهانی دبی یک پارک در فضای باز است که مکانی برای گذراندن ساعاتی بسیار خوش و تکرار نشدنی در کنار آشنایی با فرهنگ های مختلف مردم جهان شده است و این دهکده یک پارک فضای باز است که 157 روز از سال باز است و شما بازدید کنندگان تور دبی امکان دیدن آن را دارید . قبل از این مرکز خرید، مراکز خرید زیادی در مرکز شهر وجود نداشت، به جز مناطق بور دبی و دیره که ظرفیت کافی برای اینهمه گردشگر را نداشت. بازدید از خانه سنتی ساختهشده در سال 1890 میلادی که در گذشته تجار مروارید دبی ساکن آن بودهاند و سرزدن به پیشرفتهترین مرکز شبیهسازی مسابقه یا «Xxtreme» و دلفیناریوم دبی، تنها بخشی از جاذبههای دیره دبی است که در انتظار گردشگران است.

F1 RedBull RB19 2023 ساخت یک پیست اسکی زیبا در این شهر را میتوان یکی از جالبترین و فوق العادهترین سازههای بشر دانست. بنابراین میتوانید برای دیدن از این سازه خارقالعاده، اقدام به تهیه ویزای دبی و مسافرت به این شهر زیبا کنید. وجود بازار سنتی دبی، کافه و رستورانهای محلی فضای صمیمی و واقعیتری از دبی را به شما نشان خواهد داد. فضای اصیل عربی این مکان شما را به دبی دهه 60 میلادی میبرد و حس میکنید در زمان سفر کردهاید. همچنین دقت داشته باشید که زمان قدم زدن و حضور در این خیابان بی نظیر به راحتی میتوانید از آبنمای خاص و زیبای این خیابان بازدید کرده و مراکز فوقالعاده خاص آن نیز به راحتی خرید کنید. اما اگر از بحث اصلی دور نشویم شما میتوانید خیابان الرقه را یکی از خیابان های معروف دبی برای خرید طلا و جواهرات برند در نظر بگیرید. استارباکس السیف دبی احتمالا محبوبترین جا در این منطقه است و دلیل آن فقط معروفیت این برند جهانی نیست. مراکزی مملو از فروشگاههای لوکس و برند. خوبی منطقه البرشا، آرام بودن و کم جمعیت بودن آن است؛ یعنی نسبت به جاهای دیگر دبی، این منطقه در عین لوکس بودن بسیار خلوت هم هست. همچنین، خیابان جمیرا به خاطر وجود تفریحات خاصی که دارد و همچنین داشتن برجهای پیشرفته و لوکس جزء خیابانهای بسیار گران در دبی محسوب میشود.

دیدن چشم دبی در دوران روز و شب به دلیل دیدن امتداد شهر و چشمانداز زیبای دبی بسیار خاطرهانگیز است، همچنین، وقتی که تاریک میشود، چراغهای نورانی و مهیارهای روشنایی این ساختمان روی آب و آسمان همه را مجذوب خود میکند. باید به این نکته توجه داشت که دریافت وقت سفارت آمریکا، به منظور دریافت آنی ویزا نیست و برای دریافت ویزا باید یک پروسه زمانی طی شود که شاید چند هفته یا چند ماه باشد؛ بنابراین در زمان دریافت وقت سفارت آمریکا باید به این مسئله نیز توجه داشت. زمانی که به دیره، محلهی تجاری قدیمی دبی رسیدید، حتما از بازار طلای معروف آن که یکی از بزرگترین بازارهای طلا در جهان است و صدها مغازه دارد بازدید کنید. حتما دوربین یا گوشی خود را همراه داشته باشید تا بتوانید از مناظر زیبا عکسهای بهیادماندنی بگیرید. این آبنماها به قدری زیبا و دیدنی هستند که می توانید ساعت ها به آنها خیره شوید. این پارک مخصوص کودکان است که می توانید فرزندان خود را به این پارک برده و به تماشای ان ها بنشینید این پارک امکاناتی چون : رستوران و کافه ، دوش ، سرویس بهداشتی دارد. آیا به خرید علاقه دارید یا می خواهید ساعت ها در کافه ها و رستوران ها بنشینید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید؟ برای دیدن نمای کلی این جزیره میتوانید سوار هلیکوپتر شوید و با اسکای دایوینگ پرواز کنید یا میتوانید در یکی از طبقات بالای برج مارینای دبی مثلا برای صرف ناهار جایی را رزرو کنید تا بتوانید تماشای یکی از محبوبترین جاذبههای گردشگری بنشینید. این مجموعه با 6هزار تن برف و دمای 1- تا 5- درجه سانتیگراد جزء برترین و محبوبترین پیستهای اسکی مصنوعی جهان محسوب میشود.

این بازار مجموعه ای از فروشگاه های مختلف با اجناس متفاوت است. در این خیابان پیادهروی و قدم زدن لذتی دو چندان دارد؛ چراکه از کنار فواره دبی مال با نمایشهای رنگارنگش خواهید گذشت و سری هم به برج خلیفه خواهید زد. این برج با 160 طبقه و ارتفاع 828 متر (به گفته سازندگان این برج ارتفاع برج خیلفه تا نوک آنتن آن به بیش از یک کیلومتر می رسد هر چند تا کنون ارتفاع واقعی این برج اعلام نشده است چرا که با اصرار اماراتی ها طول این برج در زمان ساخت افزایش یافت و از اعلام اولیه فراتر رفت)، در حال حاضر عنوان بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر را به خود اختصاص دادهاست. دروازه ورودی دهکده جهانی امسال با ظرفیت استقرار 39 غرفه از کشورهای مختلف در حال تکمیل است. راهکار جدیدی که برای حل این مشکل استفاده شده است افتتاح ورودی دیگری برای این مجموعه به نام دروازه شادی بوده است. موجسواری در این مجموعه فقط برای بزرگسالان نیست، کودکان و نوجوانان هم میتوانند با یک تخته روی موجها بازی کنند و از آن لذت ببرند. این مکان هم برای بزرگسالان وسایل بازی دارد هم برای کودکان. این موزه خردسالان و بزرگسالان را به یک اندازه سرگرم میکند و هیچگونه محدودیت سنی ندارد. که شما مسافرین عزیز می توانید با تهیه تور دبی از اصفهان و تور دبی از شیراز از سایر شهر های ایران نیز به این مقصد سفر کنید. معمولا کشور امارات دارای بسته بندی های خاصی برای پارچه و سایر محصولات هستند که کیفیت و سلامت محصولات را در طول حمل و نقل تضمین می کنند.

بازدید از بازار طلا که تمام شد، راهی بازار ادویه شده و با آشپزی دبی آشنا شوید، یا برای دیدن پارچههای سنتی به بازار پارچه و نساجی بروید. قیمت پارچه های این بازار هم مناسب است. تورهای دبی آژانس ارسطو پرواز آریان در هتل های با درجه سه ستاره به بالا برگزار می شود ، با توجه به اینکه درج نرخ تور دبی برای همه هتلها میسر نمی باشد در صورتی که قیمت تور دبی را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با بخش دبی آژانس تماس حاصل فرمایید. توصیه ما به شما این است که در هنگام عبور از خیابان الرقه سعی کنید از مغازههای خاص عطرفروشی، عطرهای خوشبو و البته با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید؛ چرا که بدون هیچ اغراقی دبی همیشه محصولات خود را تنها با کیفیت بالا ارائه میدهد. قیمت ها نیز در رستوران متوسط رو با بالا می باشد اما ارزش یکبار تجربه کردن را دارا می باشد. اگر از برج خلیفه دبی بگذریم، می توانیم با یکی از زیباترین دریاچه های این شهر آشنا شویم. اگر قصد ورود به این پارک را ندارید میتوانید در کنار ساحل قدم بزنید و اقیانوس آبی را تماشا کنید. تفرجگاه السیف در کنار خور دبی نیز منظرهی زیبایی برای گردش و تماشا دارد، بهخصوص زمان غروب که نور چراغهای دیره از آن سوی خور دبی روشن میشود. وارد دبی مال که شدید، با نشان دادن بلیت می توانید به سکوهای تماشا دسترسی پیدا کنید. برای معرفی این موزه باید گفت زمانی که وارد آن میشوید با تعدادی حیوان غولپیکر مانند پنگوئن و مانتا مواجه میشوید که در فضا معلق هستند. جاذبههای دیدنی دبی آنقدر زیاد است که بازدید از آن، کار یک روز و دو روز نیست؛ در ادامه سعی میکنیم معروفترین جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

به دلیل محل قرارگیری این شهربازی در بین دو فرودگاه بینالمللی دسترسی به آن بسیار راحت است. است. یکی از بخشهای جذاب این خیابان شاید سرویسهای بهداشتی ویآیپی آن باشد که با کاشیهای مرمری در اشکال هندسی و دیوارهایی با پنل چوبی تزیین شدهاند.بلومینگدیلز و گالری لافایت: اگر به طبقه دوم دبی مال بروید، با دو فروشگاه مدرن روبهرو میشوید که از معروفترین بخشهای این مرکز خرید هستند. میتوانید با مترو به السیف بروید، از طریق خط قرمز یا خط سبز و رفتن به ایستگاه برجمان و بعد با 15 دقیقه پیادهروی به السیف برسید. اگر از دیره میآیید، میتوانید با گرفتن عبره (قایق سنتی مخصوص جابجایی مسافر) از ایستگاه بنییاس به السیف بروید. اگر تور دبی را هنوز رزرو نکرده اید؛ همین حالا با سه کلیک چمدانتان را ببندید! رزرو هتل در دبی با سه کلیک! جهت ارسال اطلاعات، از طریق منو وارد آن شهرستان شوید و اطلاعات خود را پس از کلیک بر روی "اضافه کردن اطلاعات توسط شما" ثبت نمایید. ورود به هر یک از خیابان های معروف دبی میتواند شما را به یک دنیای جدید وارد کند. ترکیب عناصر جدید و قدیمی به بهترین شکل بازتاب هویت دبی است، ترکیبی از گذشتهی نهچنداندور و مدرنیتهی آیندهنگر، بنابراین بازدید از السیف دبی بهترین راه برای دستیابی به یک شناخت بهتر از شهر است. اگر شما نیز قصد رزرو تور دبی و سفر به این شهر توریستی و جذاب را دارید، بازدید از آکواریوم دبی را از دست ندهید! اگر زمانی که هوا خوب است با کودکان به دبی می روید این تجربه زیبا و فراموش نشدنی را از دست ندهید. به صورت کلی اگر بخواهیم در مورد دیدنی های دبی با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که میتوانید بسیاری از خیابانها و محلههای خاص این شهر را به راحتی به عنوان مکانی جذاب و دیدنی در نظر بگیرید؛ چرا که انواع محلهها و خیابانهای معروف دبی در خاورمیانه بسیار معروف هستند.

سفر به دبی کلی ریزهکاری دارد. از آسمان خراش های سر به فلک کشیده گرفته تا رستوران های پرطرفدار همه چیز در دبی بی نظیر است. آسمان خراشهای سر به فلک کشیده و همچنین بلندترین برجهای تجاری و مسکونی که تا به حال دیدهاید، دقیقاً همان چیزی است که هنگام قدم زدن در بزرگراه شیخ زاید خواهید دید. این برج با 163 طبقه قابل استفاده و 828 متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان خراش ساخته شده به دست انسان است. برج العرب 113?209 نفر جمعیت دارد. در بیستوسومین فصل دهکده که در سال 2018-2019 و بهمدت 166 روز برگزار شد، تعداد بازدیدکنندگان به بیش از 7,000,000 نفر رسید. هزینه ورودی: هر نفر 20 درهم، کودکان زیر 3 سال و افراد بالای 65 سال رایگان است. خیابان جمیرا را بهخاطر معروفیت بالای امکان تفریحی که در آن وجود دارد یکی از خیابان های معروف دبی به شمار میآورند. این مرکز خرید در منطقه International City قرار دارد و به عنوان مرکزی برای خرید انواع کالاهای چینی به شمار میرود. عبرهها قایقهای بادبانی سنتی هستند که از چوب ساخته شدهاند و وسیلهی اصلی برای جابجایی در خور دبی به شمار میروند. یکی از کشورهایی که همواره افراد زیادی متقاضی مسافرت و مهاجرت به آن هستند، کشور آمریکا است؛ اما یکی از مهمترین مراحل دریافت ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا و شرکت در مصاحبه سفارت است. یکی از مهمترین مراحل برای دریافت ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا است که باید به موقع برای آن اقدام کرد.

چه بخواهید سریع یک لقمه غذا میل کنید و چه بخواهید در منظرهی زیبای این محله از شامی کامل لذت ببرید، رستورانهای زیاد و متنوعی برای سلیقه شما وجود دارد. هتل هیلتون کانوپی السیف دبی (Hilton Canopy Dubai Al Seef) نیز اتاقهای بزرگ با منظرهی خور دبی، یک استخر اینفینیتی، بار و رستوران روفتاپ، باشگاه ورزشی و سالن ماساژ دارد. هرگونه بخواهید حساب کنید دیدنی های دبی از اول تا آخر به برج خلیفه مربوط میشود؛ زیرا این برج استانداردهای خاصی را در ساخت خود لحاظ کرده است و مهمتر از همه این که شما میتوانید از بسیاری از خدمات آن به نحو احسن استفاده کنید؛ مانند انواع فروشگاه در داخل برج و یا استخر زیبا و مرتفعی که هرساله تعدادی توریست را به خود جذب میکند. بزرگترین و بلندترین سرسره ی دنیا نیز در این استخر قرار دارد. اگر صرفا قرار است به قصد تفریح به دبی سفر کنید، بهترین زمان برای بازدید از دبی، بین اوایل نوامبر (آبان) تا اواسط دسامبر (آذر) است؛ چون شلوغی کمتری دارد و راحتتر میتوان همه چیز را بدون دردسر صفها و مردمی که در اطراف میچرخند، مشاهده کرد. به این جهت که اگر شما دیدنیهای خاص یک شهر را بشناسید. دبی یکی از شهرهای زیبای امارات است، که شما به واسطه دیدنیهای خاص آن میتوانید تجربه ای مهیج و کاملا مقرون بهصرفه را درطول سفر با تور دبی تجربه کنید. کشور آمریکا در ایران سفارتی ندارد و همین باعث شده که متقاضیان دریافت ویزای آمریکا برای انجام مصاحبه به یکی از کشورهای همسایه ایران رفته و مصاحبه خود را در آنجا انجام دهند. در اینجا هنرمندانی هستند که اجراهای نفس گیرشان باعث می شود شما زمان را از دست بدهید.

مسجد جمیرا از مصالح سنگی زیبا و تماشایی ساخته شده و نمادی از معماری اسلامی است. به خاطر ساختار خاص تمام خیابانها و همچنین وجود مراکز خرید و برجهای فوق العاده زیبا شما میتوانید این خیابان را به عنوان یکی از خیابان های معروف دبی در نظر بگیرید. به خاطر پلهای هوایی بینظیر و خاص آن محوریت رونق اقتصادی را در این خیابان احساس خواهید کرد. ما بهترین گزینه برای جشن گرفتن لحظات خاص زندگیتان هستیم، بنابراین باید افتتاحیه را با جشن بزرگی برگزار کنیم. شاید شما نگران هزینه های سفر در این شهر هستید، ما سعی کرده ایم با نشان دادن ارزان ترین و گران ترین مکان های دیدنی دبی، کار را برای شما راحت کنیم. ارزان ترین ماه برای پرواز به دبی کدام ماه است؟ این مسجد گنجایش بیش از 200 نمازگزار را داشته و از گذشته تا به امروز محیطی امن و وسیع برای گردهماییهای مسلمانان در مناسبتهای مذهبی مختلف در دبی است. بعد از بازدیدتان از موزه دبی، میتوانید به موزهی قهوه سر بزنید. این مرکز توسط عالیجناب شیخ محمد به عنوان محلی برای آشنایی توریستها و اتباع خارجی با مذهب، تاریخ و رسوم امارات ساخته شده است. محلهی الفهیدی یک محلهی تاریخی است که قدمت آن به اوایل قرن بیستم میلادی میرسد و با ورود به آن حس میکنید وارد بخشی از تاریخ شدهاید.

از بازیهای نوستالژی آتاری و سگا با کیفیتهای باورنکردنی گرفته، تا تازهترین بازیهای کامپیوتر و پلیاستیشن که بهتازگی وارد بازار شدهاند. همچنین افرادی که ویزای آنها به واسطهی ویزای همراهشان صادر شده است در صورتی که به تنهایی وارد دبی شوند جریمه خواهند شد. شما چنانچه به هر کدام از خیابانهای معروف دبی سفر کردهاید میتوانید تجربه سفر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید و از دیدنی های دبی بیشتر برای ما اشتراک بگذارید. زندگی پرجنب و جوش مردم این منطقه و سبک زندگی متوسط توجه خیلی از گردشگران را به خود جلب کرده است. همزمان با فستیوال خرید دبی، هفته مد دبی در این شهر برگزار میشود و گردشگران به تماشای اجراهای خیابانی، انواع نمایشگاههای گل، فیلم و تئاتر و اجراهای شبانه و آتش بازی دعوت میشوند. پارکهای دبی امکانات بسیار خوبی دارند که مسافران در آنجا ضمن استراحت میتوانند تفریح و بازی کنند. ضمن اینکه داخل آن هم بخش های مختلفی وجود دارد که حتما باید از آن ها دیدن کنید. برای اینکه بدانید دریافت وقت سفارت آمریکا به چه صورت بوده و در چه کشورهایی میتوان در این مصاحبه شرکت کرد، این مقاله را حتما بخوانید. بد نیست بدانید که در پارک آبی دریم لند امکانات رفاهی کاملی نیز برای رفاه حال مراجعهکنندگان فراهم شده است. آیا تا به حال اسم السیف دبی را شنیدهاید؟ با روشن شدن چراغ ساختمانهای مدرن و تضادشان با بافت سنتی السیف در شب، این منطقه به جادوییترین شکل خود تبدیل میشود. این موزه زندگی در منطقه امارات قبل از پیدایش نفت را به تصویر میکشد و ماکتهایی از خانهها و مساجد آن دوران دارد. دبی یکی از شهرهای توریستی لاکچری می باشد که در امارات متحده عربی واقع شده است. کیدزانیا در واقع اتاق بازی دبی مال می باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره ماشین در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.