سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

بهترین زمان برای بازدید: در تمام طول سال، اما به خصوص از اکتبر تا آوریل خوشایند است. تمامی این امکانات برایشان فراهم شده تا لحظات فراموش نشدنی را در کنار افراد خانواده تجربه کنن. در پارک مشرف میتواند لحظات خوشی را برای شما به همراه داشته باشد. 2-بر روی مبلغ عددی و حروفی را با چسب شیشه ای پوشانده و با ناخن روی آن را خط بیاندازید تا در صورت برداشتن چسب ، جوهر را از روی چک جدا کند . دیوارهای راهرو از هسته مرکزی تا نزدیک انتهای هر بال امتداد مییابند و به دیوار ضخیمی ختم میشوند. نکته: هر چند پیست اسکی دبی بزرگ ترین پیست سرپوشیده در کل دنیا هست. اگر شما هم عاشق تجربه های جدید و اندکی غیر عادی هستین حتما از این مکان پر برف در کویری ترین نقطه خاورمیانه با تور دبی دیدن کنید. اطلاعات : 99 درهم برای رزرو آنلاین ساکنان، 125 درهم برای خرید بلیط از گیشه توسط ساکنان، 159 درهم برای غیر ساکنان، برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. به احتمال زیاد پارت نامبر AA/A متعلق به کشور امارات یا همان UAE است (امارات متحده عربی) است، ولی به طور کلی درباره بعضی از پارت نامبر های آیفون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما با توجه به منابعی مانند سایت techandcoolstuff ، پارت نامبر AA/A کد کشور آیفونهای عرضه شده توسط اپل برای فروش و استفاده در امارات است. اطلاعات بیشتر درباره پیست اسکی دبیپیست اسکی دبیدارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانیترین دور آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر میباشد. بنابراین شما با هر سن و سالی که دارید اگر طرفدار فیلمهای شعله، مغول اعظم، لاگان، دان، نترس و کریش هستید؛ میتوانید به بهترین پارک موضوعی دبی رفته و از شوهای زندهی بینظیری که بر روی استیجهای این پارک اجرا میشود؛ دیدن نمایید و یا در سالنهای راک آن، از موزیک لذت برده و به رایگان برقصید.

بهترین سواحل دبی، معرفی 13 ساحل خصوصی و عمومی هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برج العرب دبی یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر دبی است که تنها هتل هفت ستاره جهان به حساب می آید که دارای سوئیت های مجلل، طیف گسترده ایی از رستوران های شیک و سواحل بسیار جذاب است. اما قسمت جذاب و هیجان انگیز ماجرا وجود 20 پنگوئن زیبا و با مزه در این مجموعه هستش که به همراه یک دامپزشک و چند نفر خدمه برای نگهداری و غذا دادن به اون ها از تگزاس به این محل منتقل شدن. خدمات خیاطی، نگهداری از کودک، خدمات درمانی، آموزش رانندگی، خدمات مخابراتی، اینترنت، سرویس شاتل، عکاسی، کرایه خودرو، صرافیهای متعدد و شعب مختلف بانک همگی در این مرکز خرید حضور دارند. این پیست اسکی در تمامی روزها از ساعت 9 صبح تا 23 فعال است و حتی گاهی تا نیمه شب نیز باز است.برای حضور در این مرکز تفریحی برای هر نفر بزرگسال 260 درهم و برای کودکان نیز همین مبلغ را باید پرداخت نمایید.با پرداخت این هزینه می توانید از برخی قسمت ها رایگان استفاده نمایید و برخی بخش ها نیز بلیط جداگانه خواهند داشت. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم دبی مال فقط در مراکز خرید خلاصه نمیشود بلکه با گشت و گذار در این مجموعه میتوان معروفترین جاذبههای دبی را نیز دید. بیشتر مراکز خرید دبی شامل بهترین رستوران های دبی، سینما و مجموعه های تفریحی و حتی پارک های موضوعی سرپوشیده می باشد. البته چندین غذای محلی هم در دبی وجود دارد که بیشتر در عروسی های اماراتی ها سرو می شود؛ مانند خوراک شتر (که لقب بزرگ ترین بشقاب غذای جهان را دارد و شامل یک شتر کاملا پخته به همراه کلی مخلفات است)، کباب شتر، خبیص (نوعی دسر) و کبسه (غذایی برنجی) که غذاهای محلی اماراتی ها است. مسئولان شهر دبی از چند دهه پیش تا به امروز تمام تلاش خود را به کار بستن تا این شهر را به مهم ترین شهر تجاری و البته تفریحی دنیا تبدیل کنن که در این راه تا حد زیادی موفق شدن.

معماری تاریخی دیره شاید از معماری های به روز و مدرن شهر متفاوت باشند و رنگی از آسمان خراش ها به خود ندیده باشد، اما پر از جاذبه منحصر به فرد است. از اماکن تاریخی معروف واقع در دیره دبی می توان به محل اقامت قدیمی آل مکتوم، موزه ها و قلعه ها و همچنین فضاهای هنری و کافه ها اشاره کرد. هتل های بسیار معروف و باکیفیتی در شهر دبی آماده پذیرایی از مسافران هستند، اما هتل برج العرب یکی از بهترین ها در این زمینه است که کمتر کسی به راحتی از آن می گذرد. موضوعی که تحقیق کاملی راجع به برج العرب دبی به خوبی به آن توجه میکند. دلیل این نامگذاری این است، زمانی که شما در این ساحل حضور دارید، میتوانید برج دبی را مشاهده کنید و همین امر حس بسیار خوبی را در شما به وجود میآورد. فقط به خودتان میآیید و متوجه میشوید که یک نیمروز کامل در پارک آبی آکواونچر حضور داشتهاید. با ورود به تونل شیشهای آکواریوم دبی، برای شما احساسی جالب و فوق العاده از حضور درون اقیانوس پدیدار خواهد شد. تولید برف در این محوطه به این شکله که برف پاش هایی که از فناوری فوق پیشرفته ساخته شدن بر روی سقف مجموعه کار گذاشته شدن. علاوه بر این در محوطه و اطراف پیست زمینی به مساحت 3000 متر مربع به عنوان پارک درنظر گرفته شده که در آن امکانات تفریحی زیادی برای بچه ها و همراهان اسکی سواران قرار داده شده. پارک آبی آکواونچر دبی در جزیره نخل جمیرا ، در محوطه خارجی هتل آتلانتیس قرار گرفته است .

به علت موقعیت جغرافیایی که دبی در آن قرار دارد، این شهر را به یک بندر مهمی در قرن بیستم تبدیل کرده است. در بین این 4 قسمت،2 قسمت که به اسم مشهور در دنیای کارتون وجود دارد، از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. باید گفت بازار طلای دبی واقعا یک دنیای پر زرق و برق از شگفتیهاست که تبدیل به یکی از جاذبههای توریستی دبی شده است. از دنیای انیمیشن و فیلمهای هالیوودی که فاصله بگیریم، به دنیای رنگ ورقص و شادی بالیوود وارد میشویم. این نهر که یک نهر آب شور است و قبل از اختراع مرواریدهای پرورشی نقش عمدهای در توسعه اقتصاد دبی داشته است. دانستن این موارد به شما امکان می دهد تا با توجه به هدف سفر و بودجه خود قبل از سفر به این شهر، سفر بهتری را برنامه ریزی کنید. گرچه این پکیج فقط در روزهای جمعه و شنبه برقرار است و اگر میخواهید روز دیگری بروید بهتر است که از قبل رزرو کنید تا به شلوغی نخورید. فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بینالمللی دبی 5 کیلومتر بوده و به مرکز خرید الغدیر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم بسیار نزدیک است. هتل سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره واقع شده و امکاناتی چون استخر روباز، وایفای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش 24 ساعته دارد. چون به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده ساخته دست بشر پشتیبانی می شه و محیط رو در حد استاندارد خنک نگه می داره تا برف ها مانند برف های کوهستان های آلپ و با همون کیفیت باقی بمونن.

در این پیست 6 هزار تن برف سفید خالص وجود دارد که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده ی دنیا، از آب شدن آن ها جلوگیری می شود. دبی شهری کویری است که در جنوب کشورمان ایران قرار گرفته است.این شهر پایتخت و پر جمعیت ترین شهر کشور امارات است که سالانه میزبان تعداد زیادی از ایرانیان و تمامی علاقمندان به گردشگری و سفرهای لوکس است.این شهر عجایب فراوانی دارد که در این بین وجود یک پیست اسکی در قلب کویرهای این شهر شگفتی بزرگی است.اگر به یک سفر لوکس و خاص علاقه دارید پیشنهاد می کنیم تور دبی را تجربه نمایید. ماکت عظیمی از برج خور در دبی مال وجود دارد که قرار است بلندتر از برج خلیفه باشد. اگر یک ساعت شنی از دبی بخرید، ماشین زمانی خواهید داشت که با نگاه کردن به آن به روزهای خوش سفرتان باز میگردید. دبی دارای غذاهای خوشمزه و خوش طعمی است و غذاهای گوشتی بین مردم طرفدارن زیادی دارد. جدا از معماری زیبا و مجلل مرکز خرید مرکاتو در دبی، این مرکز خرید بیش از هزار فروشگاه در اختیار دارد و یکی از مراکز خرید دبی است که فروشگاه ها و برندهای زیادی از سراسر جهان دارد. این مرکز خرید علاوه بر دارا بودن مراکز زنجیرهای اوتلت دارای آکواریوم و شهربازی نیز است و میتوانید آن را یک مرکز تفریحی بزرگ و مجهز بدانید. اگر برای سفر به دبی خود را آماده میکنید، میتوانید انگلیسی نیز صحبت کنید زیرا این زبان رایج ترین زبان در آنجا است.

همانگونه که متوجه شده اید اکنون این مکان هم این هدف را دنبال میکند که امروزه نمایندگانی از 32 کشور جهان در این دهکده گرد هم جمع می کند تا این 32 کشور جهان بتوانند : معماری ، آثار باستانی ، فرهنگ ، غذا ، سوغات و همچنین جشنوارههای مختلف کشور خود را در بخشهای خود عرضه کنند و جهانیان را با کشور و آداب و فرهنگ خود آشنا کنند . با نگاهی به مارینا قدیمی دبی می توانید همه چیز را، از قایق بادبانی های لوکس تا کشتی ها و قایق هایی که از سرتاسر دنیا می رسند ببینید. موزه آینده دبی همه روزه از ساعت 10:00 الی 18:00 آماده بازدید می باشد و مدت زمان لازم برای بازدید از این موزه 2 الی 3 ساعت می باشد. موزه آینده با روکشی از فولاد ضدزنگ پوشیده شده است و آن را با هنر خطاطی عربی، تزیین کرده اند. روزی در آینده نزدیک ممکن است سوار قطاری فوق سریع شوید و از فجیره در امارات متحده عربی به شهر بمبئی هند با راه آهن شناور زیر آب سفر کنید. این غذا، نوع عربی همبرگر است؛ گوشت را به سیخ کشیده و کباب میکنند، بعد برشهای نازک میزنند و با سبزیجات و گوجه فرنگی، لای نان میگذارند. در کنار منظره دیدنی هتل شراتون رفتار بسیار دوستانه کارکنان این هتل احساس راحتی را برای مسافران و گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

شما باید از وضعیت ویزا، ارز، حمل و نقل، اقامت، آب و هوا، پوشش و رفتار مناسب در دبی آگاه باشید. برای لذت بردن از منطقه آرام این هتل و لذت بردن از منظره دیدنی این ناحیه باید عجله کنید، چرا که تعداد اتاق های این هتل بسیار محدود است. یکی از ویژگی هایی که در ساحل های عمومی می توان مشاهده کرد برخورد با افراد با انواع آداب و رسوم و فرهنگ های متفاوت است. السیف مکانی است که تمدن و فرهنگ دبی را به نمایش میگذارد. تمامی هتلهای دبی از لحاظ خدماترسانی، غذا و نظافت بهترین کیفیت را نسبت به ستارههایشان ارائه میدهند. این آبنمای موزیکال در نوع خود یکی از بزرگترینها در دنیا است و با رقص رویایی آب و اجرای موسیقی هر بازدیدکننده را شگفتزده میکند. خانمها نیز باید با روسری سر خود را بپوشند. نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله 5 کیلومتری این هتل قرار دارند. پیست اسکی سر پوشیده دبی در صحرای عربستان قرار دارد و چالش هیجان انگیز ورود افراد از هوای سوزان بیرون به داخل پیست بسیار جذاب است.دبی قصد دارد به یکی از پایگاه های بزرگ ورزش زمستانی دنیا تبدیل شود. با این که هر کدام از قسمتهای مختلف این پارک بسیار جذاب هستند. پیست اسکی دبی یکی از مفرح ترین و جذاب ترین تفریح گاه های نه تنها دبی و خاورمیانه بلکه جهان به شمار میاد. این پیست اسکی در سال 2005 افتتاح شد و اولین پیست سرپوشیده خاورمیانه بود که در زمان بسیار کوتاهی تبدیل به یکی از بهترین و بزرگ ترین تفریحات کشور امارات و البته شهر دبی شد.این پیست اسکی علاوه بر زیبایی ها و کیفیت خودش به دلیل قرار گرفتن در قلب کویر یکی از جذابیت ها و عجایب دبی محسوب می شود که هر کسی را برای بازدید از آن وسوسه می کند.

اگر واقعا به دنبال سفری لوکس هستید و یا فقط علاقه دارید که در جزیره پالم اقامت داشته باشید، این منطقه بهترین منطقه برای اقامت در دبی محسوب میشود. اتاقهای هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن میمانند. هتل برج العرب به شکل حرف V می باشد که یک دکل به آن متصل شده است. سپس هسته نهایی بیرون زده و مناره را شکل می دهد. این شهر زیبا پر از جاذبههای گردشگری و امکانات رفاهی است و به همین دلیل بیشتر کسانی که به دنبال یک مقصد لاکچری برای سفر میگردند، دبی را جزو گزینههای خود قرار میدهند. 3- موبایل تان خود به خود رومینگ می شود ولی پیشنهاد می کنیم یک کارت تلفن 30 درهمی بخرید و تماس بگیرید یا یک سیم کارت 100 درهمی بخرید. زبان رسمی مردم این شهر، عربی است ولی به زبان انگلیسی صحبت کردن نیز میان مردم این شهر رواج پیدا کرده به صورتی که به زبان اولیه این شهر تبدیل شدهاست . شهر دبی نیز یکی از شهرهایی است که به واسطهی بناهای مدرن و شاخص و جاذبههای گردشگری جذابی که دارد بر سر زبان جهانیان افتاده. ویترین فروشگاه های این بازار از انواع و اقسام طلا و جواهرات که تا حالا در هیچ کجا ندیده اید پر شده است. هتل دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میانرده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بینالمللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه است و تا ایستگاه مترو صلاحالدین 400 متر است. به طور میانگین بارش باران تنها در پنج روز از سال رخ می دهد.به صورت کلی بهترین زمان سفر به دبی، اواسط پاییز تا اواسط بهار (نوامبر تا اپریل) می باشد که از شدت گرما کاسته شده و هوا به نسبت خنک می شود.

بهترین زمان بازدید از برج خلیفه دبی چه زمانی است؟ از مهمترین جاهای دیدنی دبی و نماد شهری دبی ، برج خلیفه است که 829/8 متر طول دارد و بلندترین ساختمان دنیا است. مساحت پارک در حدود 141 هکتار می باشد و یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا می باشد . پیست اسکی دبی 22500 مترمربع مساحت در محیطی سرپوشیده دارد. به منظور تاسیس مسجد امام حسین دبی زمینی به مساحت 6000 مترمربع در مجاورت بیمارستان ایرانیان در دستان هنرمند معماران و طراحان ایرانی قرار گرفت. این پیست اسکی در نزدیکی جزایر نخل جمیرا و بسیاری هتل های خوب دبی قرار گرفته است.این هتل ها همچنین در نزدیکی خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. ساحل جمیرا مکانی مناسب برای پیاده روی محسوب میشود و ورود عموم به آن آزاد است. علاوه بر برج خلیفه و فواره دبی که از محبوبترین مکانهای دیدنی مرکز شهر دبی محسوب میشوند، ساکن این آپارتمانها به اماکن دیدنی دیگر مثل خیابان مد و اپرای دبی بسیار نزدیک هستند. املاک الفورجان برای کسانی که به دنبال خرید ملک درجه متوسط هستند، میتواند گزینه مناسبی محسوب شود. پس اگر شما جزو کسانی هستند که علاقه مند به آشنایی گذشته تا حال دبی را دارید به هیچ عنوان موزه های آن را از دست ندهید.

یکی از مکانهای دیدنی دبی و جاذبه های مهیج در دبی پیست اسکی معروف آن و یا پارک برفی دبی است.پیست اسکی دبی مکانی مناسب برای کسانی است که با تور دبی مسافرت کرده اند و می خواهند اوقات خوشی را بگذرانند . با گشت و گذار در دیره دبی در عرض چند دقیقه به یکی از بازارهای طلای دبی برسید و یا سری به یک بازار ماهی و یک روستای ماهیگیری معروف به اماکن تاریخی دبی بزنید. هتل ایکس وا آرت دیره دبی در قلب منطقه تاریخی الفاهیدی واقع شده است و با هر هتل دیگری که در دبی می بینید متفاوت است. این مسجد برای بازدید کنندگان به غیر ساعات نماز، روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته باز است. 27 آب پاش مه ای قطرات ریز آب را به هوا می پاشند و پس از آن ذرات یخ را بیرون میریزند و این ذرات به قدری ریز هستند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند.بعد از این مراحل ذرات یخ ریز با آب به هم میچسبند و برف را تشکیل می دهند.این سیستم می تواند هر شب 30 تن برف تولید کند. سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن، قطرات ریز آب را در هوا پخش می کنند و ذرات ریز یخ را به پایین می ریزند.

بر اساس گزارشهای منتشرشده، طی این اقدام جدید چارچوبی ایجاد میشود که بر اساس آن، دفتر مرکز تجارت جهانی دبی میتواند برای کلیه فعالیتهای مرتبط با ارزهای دیجیتال در این منطقه آزاد مجوز صادر کند. تاریخ صید مروارید، تجارت آبی، ماهیگیری و غواصی در دبی و سالن اپرا یادوارهای از این گذشته طلایی است. همانطور که از نام این هتل پیداست در کریک دبی واقع شده است. زومرانگو (Zoomerango) نام یکی دیگر از سرسره های آبی هیجانانگیز پارک آبی آتلانتیس دبی است. از دیگر امکانات این مجموعه وجود اتاق ها و سالن های خصوصی برای مهمانی ها و دورهمی های کودکان و نوجوانان هست. برای سفارش عمده پارچه از امارات،پرداخت به چه صورت است؟ برای رفتن به بازار پارچه دبی می توانید از تاکسی، مترو و اتوبوس استفاده نمایید. 3. بعد از خرید آنلاین تا 30 روز وقت دارید باید هتل تماس بگیرید و روزتان را معین کنید وگرنه نمی توانید وارد پارک شوید . پیست دبی برای اولین بار، Ski Dubai و VOX Cinemas گرد هم آمدهاند تا تجربهای را خلق کنند که واقعا خارقالعاده است. توریستها گردشگر برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب بهتر است این هتل را انتخاب کنند. بله درست است. قیمت بلیط چرخ و فلک دبی از 130درهم معادل 35 دلار آغاز میشود. از غذاهای خیابانی دبی، شاورما است که تقریبا در همهی خیابانهای دبی پیدا میشود و قیمت آن ارزان هم هست. جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی دبی این شهر را به یکی از پر رفت و آمدن ترین و پر مسافرترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. معروف ترین قسمت این مجموعه ترن هوایی ماداگاسکار می باشد . انواع غذاهای بین المللی و رستوران های فست فود زنجیره ای معروف دنیا نیز در دبی موجود هستند. یکی از بهترین جذابیت های این پیست اسکی وجود پنگوئن ها در این پیست است.این پنگوئن ها در جای جای این پیست در کنار شما هستند و حتی می توانید هیجان لمس آن ها را نیز تجربه کنید.

همین طور برای خرید بلیط هواپیما ارزان دبی می توانید به سایت یابکس مراجعه کنید. برای خرید بلیط هواپیما نجف به فلایتیو مراجعه کنید. جهان خارق العاده زیر آب را می توانید با مراجعه به آکواریوم دبی مشاهده نمایید و زبان به تحسین بگشایید. همین طور در تابستان هم در ماه های ژوئن تا آگوست می توانید از تخفیف بهره مند شوید. موزهای بینظیر را کشف کنید که به تکامل کروکودیلها و انطباقهای قابل توجه آنها اختصاص داده شده است که آنها را قادر میسازد تا از انقراض دایناسورها جان سالم به در ببرند. جالب ترین نکته در مورد پیست اسکی دبی اینه که 6 هزار تن برف در جایی قرار داده شده که دمای هواش گاهی وقتا از 50 درجه سانتی گراد بیشتر میشه و این درحالیه که حتی ذره ای از این برف ها آب نمی شه. اشاره کرد.اگر امکانات اسکی را همراه ندارید و یا فراموش کردید که با خود ببرید در این پیست در اختیار شما قرار خواهد گرفت و جای هیچ نگرانی نیست. رولکس، رادو، سواچ، تیسوت، اینترنشنال واچ کو از برندهای مطرح و صاحب نام ساعت جهان هستند که در دبی مال جدید ترین نسخه های خود را عرضه می کنند. در واقع این هتل معماری و طراحی سنتی منطقه را به نمایش می گذارد و دارای یک فضای هنری بین المللی XVA Gallery و یکی از رستوران های مطرح دبی است. کانال آبی دبی واقع در خیابان شیخ زائد، دارای 3 کیلومترطول، 6.4 کیلومتر نوار ساحلی و 12 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری که برای افراد علاقمند به ورزش بسیار مناسب است می باشد. تمامی تاکسیهای این شهر در مسیر جاده جمیرا تردد میکنند و برای رسیدن به مسجد جمیرا نیز فقط کافی است مقصد خود را به راننده تاکسی اعلام کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.