سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

 

مشتریان راضی قبلی. فالوور پرو بیشتر از 5 سال است که در حوزه خدمات اینستاگرام و عرضه فالوور ارزان فعالیت میکند، در طول این 5 سال هزاران مشتری داشته است که از خدمات آن استفاده کردهاند و با توجه به بازخوردهای دریافت شده تقریباً همهی آنها از انتخاب فالوور پرو رضایت داشتهاند و در اکثر اوقات مشتریان قبلی، بعد از استفاده از خدمات فالوور پرو، آن را به دیگران نیز پیشنهاد کردهاند. احتمالاً شما نیز همانند خیلی از کسانی که در اینستاگرام فعالیت میکنند گاهی اوقات تصمیم به خرید فالوور ارزان گرفتهاید، اما وقتی اقدام به خرید میکنید با کمال تعجب متوجه کیفیت بد و سرعت ارسال کند و ریزش شدید این نوع فالوور میشوید، و وقتی هم که به پشتیبان آن فروشگاه پیغام میدهید و از کیفیت بد گلایه میکنید به شما میگویند که این یک فالوور ارزان است و طبیعی است که کیفیت و سرعت ارسال خوبی نداشته باشد، اما آنها به شما دروغ میگویند! فالوور ارزان فوقالعاده باکیفیت و با سرعت ارسال بالا و بدون ریزش نیز وجود دارد، اما نه در هر فروشگاهی، تنها جایی که شما میتوانید فالوور ارزان، مطمئن، بدون ریزش و فوری خریداری کنید، فروشگاه فالوور پرو میباشد که به عنوان نمایندگی رسمی عرضه فالوور ارزان و مطمئن در ایران خدمات ارائه میدهد. دوما این که در صورت خرید فالوور فیک ، ممکن است شما از دید پلتفرم اینستاگرام ، ربات تشخیص داده شوید و حساب کاربری شما به حالت تعلیق در بیاید. اما مورد مشابه این است که الگوریتم به گونه ای کار می کند که مرتبط ترین محتوای کاربر را ارائه دهد. مثلاً اگر اکثر پیجهایی که فالو کردهاید، با موضوع آشپزی باشند، الگوریتم اینستاگرام این مورد را درک میکند که شما به آشپزی و پستهای مرتبط با آن علاقه دارید. زمانی که پیج جدیدی را دنبال میکنید، اینستاگرام پستهای بیشتری از آن پیج را به شما نشان میدهد و واکنش شما را زیر نظر میگیرد.

این امر نشان دهنده فعال بودن تمامی فالوورهای افزوده شده به پیج شما می باشد. مثلاً اگر به طور معمول دو بار در روز اینستاگرامتان را باز میکنید، در این حالت، پستهایی را برای شما نمایش میدهد که قبلاً با آن پیج، بیشترین تعامل را داشتهاید. قیمتی بیسابقه. در کنار تمام ویژگیهایی که گفته شد، قیمت گذاری بیسابقه و فوقارزان این نوع فالوور آن را تبدیل به گزینهای ایدهآل و عالی برای کسانی کرده است که میخواهند با بهینهترین حالت ممکن و کمترین هزینه پیج اینستاگرام خود را رشد داده و در این فضای پر رقابت از رقبای خود جلو بزنند. بنابراین ممکن است فالوورهای واقعی و فعال پیج خود را نیز از دست بدهید. برای همین ممکن است جزئیات جذاب تصویر را از دست بدهید. چه چیزهایی مهم است؟ تحلیل رقبا: یکی از چیزهایی به شما در طراحی یک برنامه عملی کمک میکند، بررسی و تحلیل دقیق پیجهای رقبا است. یعنی پیجهایی که شما آنها را دنبال میکنید. اما به طور کلی، ملاکهایی که اینستاگرام برای فید شما درنظر میگیرد را در اینجا بررسی میکنیم. میتوان 60 دقیقهی ابتدایی پس از انتشار پست را زمان طلایی برای دریافت تعامل بیشتر درنظر گرفت. زمانی که اینستاگرام در استور های گوشی های همراه برای اولین بار در دسترس قرار گرفت کمتر کسی فکر میکرد که با این برنامه بتوان کسب درآمد کرد. در واقع بلافاصله بعد از پرداخت موفقیت آمیز میتوانید ببینید که فالوورهای خریداری شده یکی پس از دیگری به پیجتان اضافه شده و در کمتر از چند دقیقه سفارشتان تکمیل شده. بنا بر این توضیحات شما همان سرویس خرید فالوور اینستاگرام ارزان را با همان کیفیت و یا شاید کمتر با قیمت بسیار بالاتری از فروشگاه دیگر خریداری می کنید. چرا که این فروشگاه ها خدمات خود را از واسطه ها که چندین نوبت دست به دست شده است با قیمت بالایی تهیه می کنند ، بدون شک از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.

همین امر بی شک باعث شده تا کشتی گیر سابق و ستاره سینما در شبکه های مجازی به یکی از درخور احترام ترین و البته محبوب ترین آنها بدل شود. البته سلبریتی هایی که مخاطبان خاصی را به عنوان دنبال کننده دارند، تبلیغات زیادی را دریافت میکنند؛ زیرا بازدهی بیشتری برای آگهی دهنده خواهد داشت. فالو به معنای دنبال و پیروی کردن است که ما اغلب آن را در شبکه های اجتماعی به صورت follow میبینیم و خیلی از کاربران معنی این واژه انگلیسی را نمی دانند و شما با کلیک روی follow قبول می کنید که می خواهید آن کاربر و تمامی فعالیت هایی که در پیجش منتشر می کند را مشاهده کنید و با آن تعامل داشته باشید. مثلا اگر در زمینه کنکور فعالیت میکنید، میتوانید با برگزاری لایوهای مشترک با پیجهای دیگر فالوورهای خود را نیز تبادل کنید. متین ستوده فیلم خنده دار از شوخی با خواهرش منتشر کرده که در ادامه میبینم. قریشی بازی در بیش از 25 فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد. صفحه او جزء صفحات پربازدید سال 1400 بود؛ به طوری که در این سال حدود 3 میلیون جذب فالوور داشته و حال بیش از 7 میلیون دنبالکننده دارد. وظیفه اصلی الگوریتم های اینستاگرام در سال 2021 همین است. یک سؤال قبل از شروع: نوع اکانت برای الگوریتم جدید اینستاگرام مهم است؟ باید بدونین که هر فضایی که کاربران فعال توی اون بیشتر باشه بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کاری جدید هستش. هشتگ های خود را بسازید، این موضوع مخاطبان شما را تشویق می کند که به انتشار تصاویری اختصاصی از برند شما بپردازند و از هشتگ شما استفاده کنند. چون الگوریتم اینستاگرام به خوبی درک میکند که شما به این پست علاقه دارید یا توجه نشان دادهاید. احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده که به پستها و استوریهای یک پیج علاقهی زیادی نشان دهید و در دفعات بعد، به محض اینکه آن پیج، پست یا استوری جدیدی منتشر میکند، آن را در پستهای ابتدایی فیدتان ببینید.

مثلاً اگر همیشه پستهای شخصی مثل کریستیانو رونالدو را لایک کنید، در دفعات بعد، به محض انتشار پست توسط پیج رونالدو، شما آن را در بین پستهای ابتدایی خواهید دید. الگوریتم اینستاگرام دوست دارد که تعامل بیشتری با فالوورهایتان داشته باشید و پیج شما فعال باشد. حتی افرادی که پیج کاری و فروشگاهی ندارند به دلیل دیدن پست شان توسط افراد مختلف و برای اشتراک گذاشتن عقاید شان و تعامل با کاربران، ورود به اکسپلور برایشان جذاب خواهد بود. اکثر مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ و حتی افرادی که به مشاغل خانگی میپردازند علاقمندند که از طریق راهاندازی یک پیج کاری در اینستاگرام محصولات و خدمات مختلف خود را معرفی کنند؛ اما فالوور در اینستاگرام یعنی چه؟ این فالوور به قدری باکیفیت و حرفهای است که حتی بسیاری از پیجهای معروف و بزرگ در اینستاگرام نیز به واسطه خرید این نوع فالوور توانستهاند رشد فوقالعادهای در اینستاگرام داشته باشند، در ادامه برخی از ویژگیهای اصلی این فالوورها را معرفی خواهیم کرد. اتفاقا طرفداران زیادی نیز به همین بخش جذب شده است. دیگر روش جذب مخاطب در اینستاگرام تبادل دنبال کنندگان است. یکی از روش های این کار، خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. گرچه نحوه رفتار الگوریتم نسبت به گذشته تغییر کرده، اما زمان انتشار پست همچنان مهم است. خود را از کامپیوتر شخصی تان حذف نکنید و هر ماه یا هر هفته (البته به نوع سایت شما بستگی دارد اگر در مبحث لینک گیری برای سایتتان قوی عمل می کنید مطمئنا زمان چک کردن لینک های اسپم تان باید زود به زود انجام گیرد. اینکه مثلاً نام بازیگری را جستجو کردید، اما در ادامه اینستاگرام، پستهای بیشتری را مربوط به همان بازیگر در اکسپلور، برای شما نمایش داده باشد.

اگر پستها را لایک کردید، کامنت گذاشتید یا به اشتراک گذاشتید، در دفعات بعد، پستهای این پیج را در بین پستهای ابتدایی به شما نشان میدهد. پس اگر شما هم به فکر افزایش فالوور پیجیتان هستید، پیشنهاد ما استفاده از بسته خرید فالوور واقعی و بدون ریزش اینستاگرام می باشد. چرا که با استفاده از بسته های خرید فالوور فیک ، به دلیل ارزان بودن در مقایسه با فالوور واقعی و بدون ریزش ، اعتبار خود را به خطر می اندازید. به طور خیلی خلاصه، الگوریتم اینستاگرام با استفاده از دادههایی که جمعآوری میکند، به کاربر کمک میکند تا به محتوای موردنیاز یا مورد علاقهی خود دسترسی داشته باشد. درواقع هوش مصنوعی اینستاگرام، دادههایی که قبلاً از هر کاربر جمعآوری کرده را تحلیل میکند و پستها، استوریها، صفحه اکسپلور و… طبق جمعآوری اطلاعاتی که توسط CoSchedule از مطالعات مختلف انجام شده، بهترین زمان انتشار پست برای شرکتهای B2C ساعتهای 8 صبح، 1 بعد از ظهر و 9 شب هستند. شرکتهای زیادی به دلیل وجود این افراد سودجو، کمپینهای تبلیغاتی خود را متوقف کردهاند. البته برای ایجاد استوری سوال و جواب راه های مختلفی وجود داره که محبوب ترینش استفاده از کوئسشن باکس اینستاگرام هست. همهی اینها نشانههایی است که مشخص میکند فالوور پرو در راه درستی قدم برداشته و توانسته خدمتی ارزشمند به کاربران اینستاگرامی عرضه کند. اینکه چه مدت در اینستاگرام حضور دارید هم خیلی مهم است. درست است که پستها به ترتیب زمانی چیده نمیشوند، اما همچنان پستهای پیجهایی که با آنها تعامل بیشتری دارید و به تازگی منتشر شدهاند را در بالای فیدتان خواهید دید.

لیست فالووینگهای شما (افرادی که دنبال میکنید)، نشاندهندهی این است که شما در مجموع، به چه موضوعاتی بیشتر علاقه دارید. خیر، همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فالوورهایی که از وبسایت فالوور پرو خریداری میکنید بسیار بسیار واقعی بوده و اینستاگرام آنها را بعنوان فالوور واقعی تشخیص میدهد و به همین دلیل است که آنها را حذف نکرده و شما ریزش فالوور را تجربه نمیکنید، اما اگر از سایر وبسایتها که سرویسهای بیکیفیت عرضه میکنند خرید کرده باشید خود شما نیز متوجه کیفیت بسیار پایین فالوورهای ارسالی میشوید و بعد از مدتی اینستاگرام نیز آن فالوورها را به عنوان فیک شناسایی میکند و ممکن است پیج شما را بن کند. این سایت انواع سرویسهای رایگان را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آنها کسبوکار خود را ارتقا دهند. از این رو فعلاً سرویسهای ایرانی از جمله خرید فالوور تردز ایرانی هم در دسترس کاربران قرار نگرفته است. پلتفرم نوین هاب یکی دیگر از ابزارهای ایرانی است که میتواند در آنالیز صفحات شما، بسیار کمککننده باشد. اخیرا امکان فالو کردن هشتگ نیز به دیگر قابلیت های اینستاگرام افزوده شده است. یکی از بارزترین ویژگی این وب سایت بالا رفتن فالوور ها و لایک های اینستاگرام بین 30 دقیقه الی 2 ساعت برای پست ها فعال است. شما می توانید فالوورهای اضافه شده را با دو نوع اصلی انتخاب کنید: کیفیت بالا و تضمینی. درواقع اینستاگرام، تمام تلاش خود را میکند تا بتواند جدیدترین پستها را به شما نشان بدهد، در حالیکه پستهای ابتدایی، مربوط به پیجهایی باشند که بیشترین تعامل را با آنها برقرار میکنید.

اگر پست، در 30 تا 60 دقیقهی ابتدایی، تعامل خوبی دریافت کند (لایک، کامنت، شیر و سیو)، الگوریتم اینستاگرام نیز پست را به تعداد بیشتری از افراد نشان میدهد. بهترین چیز این است که اینستاگرام رابط کاربری ساده ای دارد و در نتیجه تعامل بهتر با مشتری را تضمین می کند. امنیت و رابط کاربری ساده. امنیت و رابط کاربردی دو موضوع بسیار حائز اهمیت است که هر فروشگاهی باید آنها را داشته باشد ولی متاسفانه تقریباً 90 درصد فروشگاههایی که در حال حاضر فالوور ارزان عرضه میکنند از این دو فاکتور برخوردار نیستند. پرداخت به صورت درگاه بانکی یا کارت به کارت است. در مرحله آخر به درگاه پرداخت آنلاین سایت متصل می شوید و باید پرداخت را انجام دهید. تعرفه تبلیغات اینستاگرام در فضای مجازی از بحث برانگیزترین مباحث تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است ، چرا که شما به عنوان صاحب یک برند یا به عنوان یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتوانید در میان حجم عظیم کانالها و پیجهای مختلف ، پربازدهترینها با کمترین قیمت را پیدا کرده و تبلیغات خود را وایرال کنید. یکی دیگر از دلایل اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام واقعی این است که با این روش میتوانید مخاطبان بیشتری را با برند خودتان آشنا کنید. فراموش نکنید که از یک هشتگ اختصاصی برای برند خود نیز استفاده کنید. ویدئو های جذاب و اختصاصی تهیه کرده و در پست خود قرار دهید. اگر حساب بیشتری روی اینستاگرام خود باز کردهاید، احتمالا بد نباشد که انتشار زودهنگام پست را طبق قاعده Later دنبال کنید و در واقع به آزمون و خطا مشغول شوید. اگر میخواهید در اینستاگرام موفق شوید کار شما با خرید فالوور ارزان تمام نمیشود.

همچنین کسانی که شما را فالو میکنند (فالوورها) نیز اهمیت زیادی دارد. بنابراین با خرید فالوور اینستاگرام از فروشگاه ایرانی فالو ، با خیالی آسوده و بدون دغدغه فکری به تعداد دنبال کنندگان خود بیافزایید. اگر از مشتریان قبلی فروشگاه فالوور پرو سوال کنید، با واژهای به اسم ریزش فالوور بیگانهاند! امیرحسین مقصودلو (زاده? 30 شهریور 1362، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت میکند.در 13 آبان 1397، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهینآمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آنها توهین کنند». بلکه ثبتنامیه. در مرحله اول، تعداد فالوئرت رو مینویسی بعدش زمینه فعالیت رو انتخاب میکنی و مرحله آخر 50 یورو میپردازی برای تایید ثبت نام. اسمی که برای پیج خود انتخاب کرده اند عجیب و غریب است. چرا فالوور پرو را برای خرید فالوور ارزان و مطمئن انتخاب کنیم؟ بعد از خرید فالوور ارزان چکار کنیم؟ از طرفی تیم طراحی رابط کاربری فالوور پرو همواره در تلاشاند تا در عین زیبایی، سادهترین رابط کاربری را برای سهولت هر چه بیشتر مشتریان پیاده سازی کنند. از طرفی نیز، اینستاگرام با گستردگی کاربرانی که دارد، فضای بسیار ایده آلی را برای تبلیغات و دیده شدن فراهم میکند. پس اگر میخواهید پستهای پیجی را خیلی زود ببینید، کافیست که تعامل بهتری را با آن برقرار کنید. در واقع میتوان گفت تمام پیجهای موفق و مشهور در اینستاگرام برای رسیدن به جایگاهی که الان در آن قرار دارند از این نوع خدمات باکیفیت استفاده کردهاند.

هشتگگذاری برای رسیدن به هدفهایی چون بالا بردن تعداد لایک و کامنت، گرفتن فالوور جدید و بالا بردن نرخ تعامل است، اما از کجا بدانیم که هشتگهایمان موفق هستند یا علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را بدانیم؟ برای الگوریتم های جدید اینستاگرام تفاوتی ندارد که نوع اکانت شما چیست. این فالوورها اکانتهایی بسیار بسیار واقعی بوده و همهی آنها پروفایلهایی کامل و بینقص دارند و آن فالوورها در اینستاگرام فعال بوده و حتی میتوانند پستهای شما را لایک کرده، کامنت گذاشته و حتی استوریهای شما را نیز ببینند. این یک امتیاز مثبت برای آن پیج محسوب میشود. اگر نظرات مشتریان قبلی followerpro را بخوانید متوجه میشوید که اکثر آنها از تاثیر شگفتانگیز این نوع فالوور بر روی پیج اینستاگرام خود به شما میگویند. شما در ساخت ویدئویی با کیفیت بالا وقت و انرژی زیادی صرف خواهید کرد. در صورت بالا بودن کیفیت بسته ، با خیالی آسوده در تعداد بیشتری خرید فالوور اینستاگرام ارزان را برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود انجام دهید. همچنین مطمئن باشید این دنبال کنندگان در پیج شما نیز فعالیت خواهند داشت. اما بطور کلی، خانمها دراین زمینه فعالتر هستند و تعداد اینفلوئنسرهای ایرانی خانم کـه در زمینهی آشپزی فعالیت می کنند بسیار بیشتر از آقایان اسـت. این روش به روش بلاگری نزدیک تر می باشد ، شما می توانید در آن از زندگی روزمره خود و کارهایی که روزانه انجام می دهید کلیپ بسازید و در صفحه خود به اشتراک بگذارید برای مثال تمامی فعالیت های خود را در یک روز ثبت کرده و با ساخت کلیپ از تمامی کارهای روزانه خود فالوور جذب کنید ، این سبک از کلیپ ها در اینستاگرام علاقمندان زیادی را به همراه دارند و افراد زیادی نیز در این حوزه و موضوع کار می کنند می توانید از صبح خود شروع کرده حتی از نوع صبحانه خود ، ورزش ، درس خواندن ، کار کردن ، آشپزی ، بیرون رفتن و…