سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پربازدیدها

 اگر به فکر خرید یک چاپگر برای خانه خود هستید و نمی دانید بهترین چاپگر خانگی موجود در بازار کدام است یا کدام چاپگر برای خانه شما بهترین است. توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اینفوگرافیک در بخش بالا را بررسی کنید و وقتی کارتان تمام شد با شماره تلفن موجود در دکمه زیر با ما تماس بگیرید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

بهترین چاپگر خانگی در سال 2020 چیست؟

اگر به تصویر بالا دقت کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که هر کاربر با توجه به نیاز خود به چاپگر متفاوتی نیاز دارد. در ادامه به انواع پرینترهای چندکاره خانگی با جزئیات بیشتری می پردازیم و با هم خواهیم دید که کدام چاپگر برای شما مناسب تر خواهد بود.

1- پرینتر لیزری 3 کاره آوافرهنگ از خانواده HP M125nw

وقتی صحبت از چاپگرهای خانگی به میان می آید، مهم ترین عوامل کاهش هزینه ها و برآورده ساختن هر چه بیشتر نیازها است. اگر قصد دارید یک چاپگر چندکاره برای خانه خود داشته باشید و نمی دانید کدام یک برای شما مناسب است، توصیه می کنیم نگاهی به این چاپگر داشته باشید. مدل M125nw یک چاپگر لیزری است که می توانید از آن به عنوان چاپگر لیزری خانگی استفاده کنید. برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

ظرفیت عبارت است از قابلیت چاپ قابل قبول 2000 صفحه در ماه

سرعت در حدود 20 صفحه در دقیقه است.

دقت چاپ تا 600 dpi

امکان چاپ روی کاغذهای مختلف تا سایز A4

2: مدل HP M26nw یک چاپگر چندکاره ایده آل برای خانه های کم مصرف است.

ممکن است بخواهید همه قابلیت های دستگاه فوق را به یکباره در اختیار داشته باشید، اما قصد دارید کمتر چاپ کنید. در چنین شرایطی می توان گفت که چاپگر m26nw گزینه مناسبی برای خرید چاپگر خانگی خواهد بود. برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

امکان اتصال از طریق وای فای

چاپ 1000 برگ در ماه

چاپ 20 صفحه در دقیقه

قابلیت چاپ با کیفیت 600 dpi

3- چاپگر چندکاره M130nw

این پرینتر مانند دو پرینتر قبلی قابلیت چاپ، اسکن و کپی را در یک مکان به شما می دهد. ورودی مانند چاپگر به طور مستقیم از دستگاه تلفن همراه و اینترنت یکی از نقاط قوت این ابزار است. سایر ویژگی های این ابزار عبارتند از:

ظرفیت چاپگر برای چاپ 1500 برگ در ماه

سرعت چاپ قابل قبول 22 صفحه در دقیقه

چاپ در سایزهای مختلف تا A4

وضوح و دقت 600dpi

4- چاپگر یکبار مصرف M12 یک چاپگر لیزری خانگی ساده است

چاپگر m12a نسخه دیگری از چاپگر HP 1005 است. این دستگاه یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است. قیمت این دستگاه بسیار کمتر از سه مدل قبلی است، با این حال قابلیت چاپ شگفت انگیزی دارد. در واقع می توان از سری پرینترهای m12 از جمله نسخه W یا وایرلس آن را بهترین پرینترهای لیزری خانگی نسل جدید HP نامید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعیین معیارهای مناسب برای انتخاب چاپگر

قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام چاپگر برای خانه شما مناسب است، باید دقیقاً بدانید که به چه چیزی نیاز دارید و به چه چیزی نیاز ندارید.

آیا به چاپ رنگی نیاز دارید؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهید این است که "آیا به چاپ رنگی نیاز دارید؟" پاسخ به این سوال به طور قابل توجهی گزینه های موجود را محدود می کند.

چقدر چاپ در خانه انجام خواهید داد؟

سوال دیگر این است که به طور متوسط ??در هفته چند صفحه چاپ می کنید و چقدر از چاپگر استفاده می کنید. پاسخ به این سوال می تواند شما را به یک هدف خاص در سفر خرید چاپگر خانگی خود برساند.

از چاپگر خود برای چه اهدافی استفاده خواهید کرد؟

هدف شما ممکن است چاپ در خانه، ترسیم خاطرات یا انجام کارها در زمانی که بیشتر اهمیت دارد باشد. اینجاست که شخصی می تواند یک استودیوی کوچک در خانه خود داشته باشد که از دوستان و آشنایان خود عکس گرفته باشد و بخواهد این تصاویر را در خانه چاپ کند.

گزینه های موجود را ببینید

پرینتر لیزری سنگین

تعداد کمی از مردم به تعداد زیادی چاپ در خانه خود نیاز دارند، بنابراین چاپگرهای سنگین انتخاب خوبی برای استفاده خانگی نیستند. با این حال، ممکن است افرادی باشند که یک کسب و کار کوچک را در خانه خود راه اندازی کرده باشند. در این حالت و مجبور به انجام چاپ زیادی هستید، این گزینه نیز قابل بررسی است.

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید یکی از آنها را دارید این چاپگرها بسیار گران هستند تا بتوانید چاپ های بیشتری را در خانه خود داشته باشید.

پرینترهای چند کاره آوافرهنگ

اگر شما یکی از این افراد هستید، گاهی اوقات نیاز به چاپ متن یا کپی در تعداد کم در خانه دارید. این نوع محصول، یعنی دستگاه های لیزر چند منظوره، ممکن است برای شما مناسب باشد. خرید این وسایل برای افرادی که چندین دانش آموز در خانه دارند مفید خواهد بود.

این چاپگرها به دلیل اینکه می توان از آنها برای اسکن، کپی و چاپ استفاده کرد، در کنار هم بسیاری از نیازها را برطرف می کنند. برای مصارف خانگی انتخاب خوبی خواهد بود.

چاپگر عکس برای خانه

پرینتر خانگی برای افرادی مناسب است که می خواهند به صورت حرفه ای عکس را در خانه چاپ کنند. از طرف دیگر، اگر نیازی به چاپ عکس نیست و تنها هدف آن چاپ تصاویر رنگی مانند نمودار است، می توانید از یک چاپگر جوهر افشان معمولی در خانه استفاده کنید.

از جمله ویژگی هایی که در هنگام خرید چاپگر برای چاپ عکس مطرح می شود می توان به سایز کوچک و دقت چاپ مناسب برای مصارف خانگی، ظرفیت کارتریج، وجود یا عدم وجود اسکنر، قیمت دستگاه و مواد مصرفی اشاره کرد. .

هزینه های نگهداری پرینتر خانگی

همانطور که می دانید چاپگرها از دستگاهی به نام کارتریج برای چاپ روی کاغذ استفاده می کنند. اگر جوهر کارتریج‌های جوهر تمام شد، باید کارتریج‌های جدیدی را برای کارتریج جوهر خود خریداری کنید. در این مرحله می توان کارتریج لیزر را دوباره پر کرد.

هزینه اصلی استفاده از چاپگر، تعویض یا شارژ مجدد کارتریج است، بنابراین هنگام انتخاب بهترین چاپگر خانگی برای خانه خود باید این گزینه را در نظر بگیرید.